سرویس موسیقی هنرآنلاین: امروز سه‌شنبه 25  دی ماه 9  گروه در ژانرهای مختلف موسیقی اجراهای خود را برگزار خواهند کرد.

تالار وحدت

سبکی از موسیقی مردمی به نام فادو در تالار وحدت شنیده می‌شود. در بیست و ششم دی ماه ریکاردو ریبرو هنرمند پرتغالی موسیقی خود را در این سبک ارائه می‌کند. پس از اجرای ریبرو پرتغالی مخاطبان به تماشای اجرای ارکستر نغمه باران می‌نشینند. نزهت امیری رهبر این ارکستر است و علی امیر قاسمی در این کنسرت خواهد خواند.

تالار رودکی

دو ارکستر مجلسی ایران و ارکستر صدا و سیما در تالار رودکی به اجرا می‌پردازند. منوچهر صهبایی رهبری ارکستر مجلسی ایران را عهده دار است و ارکستر صدا و سیما را سهراب کاشف رهبری می‌کند.

برج آزادی

ساعت 18:30 در برج آزادی گروه گام روی صحنه می‌رود و مخاطبان گوش به موسیقی آن‌ها می‌سپرند. پس از گام، گروه موسیقی داتار در سئانس دوم اجرا خواهد داشت. داتار به سرپرستی اشکان فلاحتگر نخستین کنسرت رسمی‌اش را در سی وسومین جشنواره موسیقی فجر تجربه می‌کند.

فرهنگسرای نیاوران

در بیست و ششمین روز دی ماه فرهنگسرای نیاوران تنها در سئانس دوم از اجرای موسیقی فجر میزبانی می‌کند. ساعت 21:30 گروه موسیقی وحید اسداللهی برنامه خود را اجرا خواهد کرد. اسداللهی نوازنده نقاره است و از چهره‌های موسیقی آذری به حساب می‌آید.

سالن ایرانیان

دو گروه موسیقی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند به جشنواره فجر می‌آیند. در سئانس ابتدایی این روز، گروه موسیقی ماکان با مخاطبان خود دیدار می‌کند و در سئانس دوم گروه موسیقی پازل که متشکل از علی رهبری و آرین بهاری است، نخستین تجربه حضور خود را در جشنواره موسیقی فجر رقم می زند.