به گزارش هنرآنلاین، "حرمان" اولین اثر رسمی و مستقل امید نعمتی خواننده گروه موسیقی پالت با فضایی از موسیقی تلفیقی، از طریق ریتمو در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این آلبوم شامل 10 قطعه به نام‌های "دور دستان"، "ترن"، "پریشانی"، "مجنون خیابان‌ها"، "بازگشت"، "می‌سپارمت به باد"، "یاد مهتابی"، "فراموشی‌ها"، "حرمان" و "دریچه تاریک" است که صادق تسبیحی آهنگسازی آنها را بر عهده داشته است. نعمتی آهنگسازی برخی قطعات را نیز  به عهده داشته است.

هوشنگ ابتهاج، مهدی اخوان ثالث، رسول یونان، رهی معیری، حسین منزوی، حافظ، نادر نادرپور و حمید مصدق شاعرانی نامداری هستند که سروده‌هایی از آنها برای قطعات این آلبوم گلچین شده‌اند. همچنین در بخش نوازندگی می‌توان به روزبه اسفندارمز، کوروش بابایی، نازنین احمدزاده، بهزاد حسن زاده، علی ضرابی، مهیار طهماسبی، دارا دارایی و داریوش آذر اشاره کرد.

اولین آلبوم رسمی نعمتی پس از گذشت چهار سال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. این اثر از سوی نشر نوفه منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال آن به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی اثر، از طریق سایت www.ritmo.ir اقدام کنند.