به گزارش هنرآنلاین، کاوه آفاق در حالی جدیدترین کنسرت خود را برگزار کرد که قطعه "شهر من کو" را به شهر سردشت در کرمانشاه که در جریان جنگ ایران  و عراق شیمیایی شده است، تقدیم کرد و هنگام اجرای آن نوازندگانش با ماسک‌های شیمیایی، می‌نواختند.

او جدیدترین کنسرت خود را نهم دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار کرد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

در بخشی از این کنسرت قطعه "شهر من کو" اجرا شد؛ آفاق پیش از اجرای این قطعه اظهار کرد: من پس از زلزله کرمانشاه به آنجا رفته بودم؛ شهر سردشت در آن منطقه اولین شهری است که در دنیا شیمیایی شده است. جالب اینجاست که در هیروشیما به عنوان اولین شهری که مورد حمله بمب اتم قرار گرفته خیابانی به نام سردشت وجود دارد و در سردشت خیابانی به نام هیروشیما وجود دارد.

او ادامه داد: ما باید حساب افرادی را که دلاورانه برای کشورمان جنگیدند و شهید شدند با بقیه جدا کنیم. من می‌خواهم این قطعه را به مردم سردشت تقدیم کنیم. هنگام اجرای این قطعه نوازندگان ارکستر آفاق با ماسک‌های شیمیایی حضور داشتند.

این خواننده تمامی تماشاگران کنسرت شب گذشته را مهمان‌های ویژه این اجرا معرفی کرد.

خالق آهنگ‌های شال و اتاق آبی و عطر تو در این کنسرت  به تاخیر انتشار آلبوم جدیدش اشاره کرد و گفت: از آن‌جایی که آلبوم جدیدم دیرتر از زمانی که قول داده بودیم، منتشر می‌شود و برخی از مخاطبان این کنسرت برای شنیدن قطعات جدید در این‌جا حضور پیدا کردند چند اثر از آلبوم جدیدم را اجرا می‌کنم.

او گفت:  باشگاه بازنده‌ها از آلبوم جدیدم است مطمئناً شعر آن را بلد نیستید اما کاری در رابطه با آدم‌های پاک و نوازنده‌های خیابانی، است.

مسعود فروتن، محمد شیروانی، مجید برزگر،علی احمدزاده،محسن قاضی مرادی، مهوش وقاری، بهاره رهنما، نازنین بیاتی، بهرنگ توفیقی، علیرضا اولیایی، معصومه کریمی و رستاک حلاج از جمله مهمان‌های این اجرا بودند.

در این کنسرت؛ آرمان مهربان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی گیتارباس و آرمان تبریزیان گیتار تک ، کاوه آفاق را همراهی کردند.

کنسرت این خواننده به تهیه کنندگی موسسه"ایران کنسرت" در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.