سرویس موسیقی هنرآنلاین: حامد همایون درباره تازه ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین، گفت: چندی پیش سه تک آهنگ با نام‌های "حس عاشقی"، "نیمه من" و "یادگاری" را منتشر کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد. اینکه طرفدارانم این قطعات را پسندیدند برای من یک دنیا ارزش دارد.

وی افزود: همچنین در ادامه اجراهای تهران روز جمعه 22 دی‌ماه در قالب سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش‌های ایرانیان دو سئانس میزبان هوادارانم خواهم بود، در این کنسرت طی هر سئانس 25 قطعه از آلبوم‌هایم را اجرا خواهم کرد. شیدایی، چتر خیس، مردم شهر، حس عاشقی، نیمه من، یادگاری، مجنون، بارون که زد، به چشمات قسم، دوباره عشق، حاکم احساس و... از جمله قطعاتی هستند که در این برنامه خواهید شنید.

او ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در شرکت ترانه شرقی و به مدیریت آقای محسن رجب‌پور انجام‌گرفته، تغییراتی در گروه اجرایی ارکستر کنسرت‌ها و همچنین ترانه‌سرایان اعمال کردیم که مطمئنم طرفداران از این تغییرات راضی خواهند بود که ازجمله این تغییرات آرین میکاییلیان به‌عنوان نوازنده کی بورد جدید گروه حضور خواهد داشت.

همایون اضافه کرد: به نظر من جشنواره موسیقی فجر که این بار سی و سومین دوره خود را پشت سر می‌گذارد یکی از بهترین اتفاق‌های موسیقی است و امیدوارم تداوم داشته باشد.

این خواننده در پایان گفت: سامان امامی دوست و همراه همیشگی من که در تولید آلبوم به‌عنوان تنظیم‌کننده و در کنسرت‌ها به‌عنوان رهبر ارکستر در کنار من حضور داشت، در کنسرت‌های جدید به غیر از نوازندگی کیبورد به‌عنوان نوازنده گیتار حضور پیدا خواهد کرد. فکر می‌کنم تعلق‌خاطر این نوازنده به گیتار که همواره در طی این سال‌ها موردتوجه بوده، می‌تواند اتفاق جدیدی در اجراهای ما باشد.

حامد همایون روز جمعه 22 دی‌ماه طی یک‌شب و دو سئانس 19 و 22 در سالن ایرانیان برگزار خواهد شد.