به گزارش هنرآنلاین، رحیم شهریاری خواننده پاپ آذربایجانی از برگزاری تور کنسرت‌هایش در چهار شهر اورنج سیتی، سن دیه گو، مونترال و ونکوور خبر داد که بلیت فروشی این کنسرت‌ها در هفته‌های گذشته مورد استقبال ایرانی‌های آمریکا و کانادا قرار گرفته است.

 پس از اعلام تاریخ تور کنسرت‌های رحیم شهریاری در چهار شهر آمریکا و کانادا در هفته‌های گذشته، کنسرت این خواننده با استقبال دوستداران موسیقی آذربایجانی رو به رو شده است و رحیم شهریاری از احتمال تمدید این اجراها در آمریکا و کانادا خبر داد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی برنامه گذاران این کنسرت‌ها، رحیم شهریاری در تاریخ ششم ژانویه در شهر اورنج سیتی آمریکا، دهم فوریه در سن دیه گو آمریکا، 23 فوریه در مونترال کانادا و 18 مارچ در ونکوور کانادا به اجرای برنامه خواهد پرداخت و این برنامه‌ها در آستانه تمدید برای اجراهایی دو سانسه هستند که به زودی دراین باره اطلاع رسانی خواهد شد.

رحیم شهریاری در سال‌های گذشته کنسرت‌‌های متعددی را در آمریکا و کانادا روی صحنه برده است و برنامه‌های این خواننده به طور متوسط هر چهار ماه یک بار در این دو کشور برگزار می‌شود. عدم توجه و اطلاع رسانی اخبار این کنسرت‌ها باعث شده که استقبال از این برنامه‌ها چندان در رسانه‌ها منعکس نشود و این در حالی‌ست که این خواننده در سال گذشته از حدود بیست هزار ایرانی خارج از کشور در کنسرت‌هایش در آمریکا و کانادا میزبانی کرده است.

شهریاری کنسرت‌های خود را در دور جدید فعالیت‌هایش در تهران به تهیه کنندگی موسسه "کامیاب بهاران" و تهیه کنندگی "علی حق‌شناس" روی صحنه خواهد برد  و اطلاعات و جزئیات آن به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.