سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیهان کلهر نوازنده برجسته ساز کمانچه درباره برنامه اجراهایش تا پایان سال جاری به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: اسفندماه چند شب کنسرت با آقای اردال ارزنجان، نوازنده ترکیه ای خواهم داشت. در حال حاضر به دنبال اخذ مجوز این اجراها هستیم و در صورتی که مجوز اجراها را دریافت کنیم، تاریخ دقیق اجرا‌ها را اطلاع‌رسانی‌ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تاکنون چند بار دیگر هم همراه با آقای ارزنجان در ایران روی صحنه رفته‌ایم و خوشبختانه استقبال مخاطبان از این اجراها طوری است که ما تمایل پیدا می‌کنیم این اجراها را تمدید کرده و دوباره برای مردم ایران هم‌نوازی کنیم.

او در خصوص آلبوم‌های در دست انتشار خود نیز گفت: دو آلبوم جدید از من در سال آینده منتشر می‌شود که یکی از آن‌ها مجموعه آثار اجراهای زنده من و "رامبراند تریو" است و دیگری مجموعه‌ای از من و آقای تومانی دیاباته نوازنده مطرح اهل مالی.

کلهر افزود: ضمن این‌که روز پنجم دی‌ماه نیز هشت آلبوم قدیمی من با نام‌های "در آیینه آسمان"، "تا بیکران دوردست"، "تنها نخواهم ماند"، "نخستین دیدار بامدادی"، "شهر خاموش"، "باران"، "جاده ابریشم" و گزیده‌ای از آلبوم‌های غزل ۱، ۲ و ۳ با عنوان "گزیده غزل" به‌صورت یکجا به بازار موسیقی عرضه خواهند شد.

کمانچه نواز مطرح کشورمان درباره حضورش در جشن سالانه موسیقی‌ما و اهمیت برگزاری چنین جشن هایی بیان کرد: دفعه اول بود که در این جشن حضور پیدا کردم و امیدوارم این جشن به موسیقی کشورمان کمک کند.

کلهر تأکید کرد: در کشور ما که دولت کاری به کارمان ندارد، خودمان باید از خودمان مراقبت کنیم و همدیگر را ببینیم. ازاین‌رو فکر می‌کنم کاری که سایت موسیقی‌ما انجام می‌دهد کار ارزنده و خوبی است.

کیهان کلهر در پایان این‌ گفت‌وگو در مورد معرفی اثری از موسیقی ایرانی به مخاطبان برای شنیدن موسیقی در شب یلدا گفت: من همیشه به تار آقای جلیل شهناز گوش کرده‌ام و همچنان هم صدای ساز ایشان را دوست دارم ولی هرکسی هر موسیقی که موردعلاقه خودش است را باید گوش کند.