به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، دورجدید آکادمی سامان احتشامی با حضور 30 پیانیست در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و 30 پیانیست کودک و نوجوان به اجرای برنامه پرداختند.

قطعاتی از جواد معروفی، انوشیروان روحانی، فریبرز لاچینی، سامان احتشامی و آثار کلاسیک و پاپ معروف ایران و جهان ازجمله آثاری بود که هنرجویان آکادمی سامان احتشامی در این برنامه اجرا کردند.

احتشامی در ابتدای برنامه از حاضرین در سالن خواست که به احترام استاد جواد معروفی و سالروز درگذشت او بایستند و چندثانیه‌ای را سکوت اختیار کنند.

حضور فرزندان دو تن از دوبلورها و بازیگران تئاتر و سینمای کشور (امیر سهیلی و ابراهیم شفیعی) در این آکادمی باعث شد که سامان احتشامی در این برنامه از حضور این دو هنرمند در سالن تقدیر نماید.

الهه میرنصیری، یلدا صمدی، پیمان جوانمرد، هیراد پناهی و سینا سلیم‌زاده مربیان آکادمی پیانوی سامان احتشامی هستند.

مدیریت این برنامه به عهده راز احتشامی بوده و 30 هنرجوی دیگر نیز در 24 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران برنامه اجرا خواهند نمود.

احتشامی پیش از این درباره اهداف این آکادمی گفته بود: هدف اصلی ما بالا بردن سطح آگاهی خانواده‌ها و هنرجویان نسبت به ساز پیانو است. همچنین شرکت‌کنندگان در این برنامه آینده خود را می‌توانند ببینند و میزان توان و استعدادشان درزمینهٔ اجرا را ارزیابی کنند. همچنین نوازنده‌های جوان می‌توانند خودی نشان بدهند و ترس و اضطراب خودشان را نسبت به صحنه از بین ببرند و انگیزه تمرین پیدا کنند.