به گزارش هنرآنلاین، آلبوم "نهفت 2" با هدف به تصویر کشیدن بخشی دیگر از دو دهه فعالیت گروه موسیقی نهفت، با رویکرد آموزش موسیقی نوجوانان در حوزه‌های گروه‌نوازی و تک‌نوازی، در قالب یک دی وی دی تصویری با عنوان تجلیل از نیم قرن فعالیت هنری محمد رضا لطفی، به سرپرستی جهانشاه صارمی، توسط موسسه فرهنگی و هنری آوای گنبد نیلی منتشر شد.

جهانشاه صارمی

جهانشاه صارمی

جهانشاه صارمی که علاوه بر دو دهه سرپرستی گروه نهفت، همکاری در چندین کتاب معتبر موسیقی، تألیف کتاب‌های آموزش تار و سه تار، انتشار چندین آلبوم موسیقی، تجربه بیش از سی سال آموزش موسیقی در گروه سنی کودک و نوجوان را در کارنامه هنری خود دارد، در بخشی از بروشور این مجموعه می‌نویسد: موسیقی نه به عنوان وسیله‌ای برای تفنن بلکه ابزاری برای بیان ارزشمندترین تفکرات و عواطف انسانی، سر لوحه آموزش‌های هنرجویان نوجوان گروه نهفت می‌باشد. از این رو، حیات و تداوم فعالیت این جریان فرهنگی را علاوه بر آموزش‌های اصولی و آکادمیک موسیقی، در تفکر هنری و اعتقادات حاکم بر فضای آن باید جستجو کرد. از آنجا که نسل نوجوان امروزی فاقد هرگونه امکان ارتباط تصویری با هم نسلان خود که در زمینه موسیقی دستگاهی ایران دارای فعالیت جدی و هنری هستند، می‌باشند، این آلبوم می‌تواند تاثیرات مثبت در جهت علاقه مندی آنان به موسیقی هنری داشته باشد.

از گروه نهفت تاکنون چهار آلبوم صوتی با عنوان‌های "ایران هنگام کار است"، "شب جوانی"، "دستور مقدماتی تار و سه تار و تولدی دوباره" و نیز آلبوم تصویری"نهفت 1" شامل سه دی‌وی‌دی تصویری طلوع، بزرگداشت غلامحسین درویش و تولدی دوباره منتشر شده است.