سرویس موسیقی هنرآنلاین: علی نیکونیا مدیر روابط عمومی موسسه "آوای هنر" در تشریح برنامه‌های اجرایی این شرکت گفت: در حال حاضر "آوای هنر" در تمامی ژانرهای موسیقی برنامه کنسرتی در پیش دارد که به‌زودی در تهران اجرا خواهند شد.

وی افزود: اگر بخواهیم براساس تاریخ پیش برویم اولین اجرا مربوط به کنسرت با همراهى ترکیبى از گروه مستان و پرواز با عنوان "دیوانه‌تر شدم" است که روزهای 7 و 8 آذرماه در تالار بزرگ کشور هر شب دو سئانس برگزار می‌شود. قطعه"دیوانه‌تر شدم" موسیقى تیتراژ پایانى سریال "نوار زرد" و همچنین قطعات"منزل ویرانه"، "تو بگو"، "زبان نگاه"، "بى من مخور شراب"، "عشق جگر خوار"، "باز چه خورده‌ای بگو"، "خواهش شبانه"، "شیرین‌لبی"، "فریا"، "مثنوى مست" و چند قطعه تازه از ساخته‌های هماى در این کنسرت اجرا خواهد شد. همچنین همراه با آغاز این کنسرت سومین آلبوم رسمی هماى با عنوان"خدا در روستاى ماست" در بازار موسیقى ایران عرضه خواهد شد.

13156020886615987645

علی نیکونیا

او ادامه داد: در ادامه رضا صادقی نیز روز 8 آذرماه نیز طی دو سئانس در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت. او در این کنسرت قطعات زیادی از آلبوم جدید خود "درد یعنی.." را اجرا خواهد کرد. در این کنسرت ارکستر مشکی پوشان این هنرمند را یاری می‌کنند.

این مدیر روابط عمومی همچنین گفت: گروه بمرانی نیز روز شنبه 11 آذرماه اجرای خود در مرکز همایش‌های برج میلاد به روی صحنه می‌برند و رپرتوار انتخابی نیز منتخبی از آثار 10 سال فعالیت گروه "بمرانی" است.

او اضافه کرد: روز یکشنبه 12 آذرماه نیز گروه داماهی نیز در همان برج میلاد اجرای دیگری را رقم می‌زند که مانند دیگر اجراها آن‌ها جذاب‌تر و متفاوت‌تر خواهد بود، در این اجرا مانند روال سابق دارا داریی سرپرست و رضا کولقانی نیز به‌عنوان خواننده حضور خواهند داشت.

وی تأکید کرد: البته هم‌زمان با اجراهای دیگر علیرضا عصار نیز در تاریخ‌های 11، 12 و 13 دی‌ماه و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد. این خواننده در روزهای گذشته قطعه"جز عشق نمی‌خواهم" را با ترانه‌ای از روزبه بمانی و موسیقی پویا نیک تولید و منتشر کرده است که در کنسرت پیش رو نیز اجرا خواهد شد. بلیت‌فروشی این کنسرت از امروز در سایت 84200 نیز آغاز خواهد شد.

نیکونیا در پایان نیز گفت: برنامه‌ها فعلاً تا نیمه آذرماه معرفی‌شده و بخش دوم نیز در زمان مناسب اطلاع‌رسانی و مشخص خواهد شد، با کنسرت‌های سنتی، تلفیقی و پاپ میزبان علاقه‌مندان خواهیم بود.