سرویس موسیقی هنرآنلاین: رامبد صدیف خواننده و مدرس پیشکسوت آواز اصیل ایران به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: شبی که در غرب کشور فاجعه زلزله رخ داد، آن قدر منقلب شدم که اصلاً نخوابیدم. فقط به تصاویر زلزله نگاه می‌کردم و اشک از چشمانم جاری می‌شد.

وی افزود: وقتی می‌شنیدم که مردم بی پناه کشورمان زیر آوار هستند، حس و حال غریبی داشتم، به ویژه این‌که حادثه زلزله در شب رخ داد و وقت می‌برد که نیروهای امداد خودشان را به محل حادثه برسانند. اتفاق تلخ و غم‌انگیزی بود که دل مرا به عنوان یک ایرانی به درد آورد.

صدیف درباره قصد و نیتش از برگزاری یک کنسرت به نفع زلزله‌زدگان غرب کشور گفت: این روزها مثل هر ایرانی دیگری با خودم فکر می‌کنم که چطور می‌توانم به مردم زلزله‌زده کشورم کمک کنم. خوشحالم که مردم به یاری هموطنان‌شان می‌رسند و من هم خواستم سهمی در این امیر خیر داشته باشم. به همین خاطر با آقای علی مرادخانی تماس گرفتم و پیشنهاد برگزاری یک کنسرت به نفع مردم زلزله‌زده را مطرح کردم.

پیشکسوت عرصه آواز اصیل ایرانی تأکید کرد: وقتی یک اتفاق تلخ برای هموطنانم می‌افتد، روحیه‌ای برای خواندن ندارم چون به هر حال زلزله اتفاق دردناکی است و روحیه آدم را می‌گیرد ولی من یک هنرمند و یک خواننده هستم و تنها کاری که از دستم بر می‌آید این است که بخوانم و عایده‌ برگزاری آن کنسرت را به مردم کشورم تقدیم کنم. قصد دارم بعد از برگزاری کنسرت، درآمد آن را خودم شخصاً با دست خودم به زلزله‌زدگان کرمانشاه بدهم.

صدیف در خصوص برنامه اجرای خود بیان کرد: روز اجرا هنوز مشخص نیست ولی این اجرا حداقل باید در 7 تا 10 روز آینده برگزار شود و دیرتر نشود. تالار وحدت را برای محل برگزاری کنسرت در نظر دارم و قطعاتی که می‌خواهم بخوانم هم هنوز مشخص نیست. من یک کاری را شروع کرده‌ام که می‌دانم بقیه‌اش را خدا جلو می‌برد.

صدیف در پایان اظهار داشت: من به مردم کرد کشورمان علاقه زیادی دارم و همه مردم ایران را از خودم می‌دانم. نسبت به مردم کشورم احساس مسئولیت دارم و معتقدم مردم زلزله‌زده هم مثل خانواده خود من هستند که باید به آن‌ها کمک بکنم. امیدوارم کنسرتی که برگزار می‌کنم در حد خودش کمک‌کننده باشد و باعث التیام روح و جان مردم زلزله‌زده کشورمان شود.