سرویس موسیقی هنرآنلاین: نهمین آلبوم رسمی محسن چاوشی با نام "ابراهیم" تا پایان سال جاری منتشر می‌شود.

آلبوم جدید این خواننده در فضای موسیقایی متفاوتی از آلبوم‌های قبلی وی تولید شده است و به لحاظ تعداد قطعات و فرم اشعار هم با 8 آلبوم دیگرش تفاوت دارد.

این آلبوم که تهیه‌کنندگی آن به عهده سید هادی حسینی تهیه‌کننده آلبوم "امیر بی‌گزند" است، شامل برخی از ترانه‌ها و غزلیات حسین صفا است و شهاب اکبری نیز به عنوان تنظیم‌کننده‌‌ در آن با چاوشی همکاری کرده است.

چاوشی که پیش از این در سال گذشته گفته بود سبک موسیقی خود را تغییر می‌دهد، در آلبوم "ابراهیم" به سراغ فرم‌های متفاوتی از موسیقی رفته است. این خواننده برای اولین بار در سال 90 با انتشار آلبوم "پرچم سفید" به موسیقی راک ورود کرد و در سال 91 هم با خواندن اشعار کلاسیک در آلبوم "من خود آن سیزدهم" مخاطبانش را سورپرایز کرد. او حالا در آلبوم جدیدش هم به دنبال یک سری فضاهای جدید رفته است.

مجوز برخی از ترانه‌های آلبوم "ابراهیم" محسن چاوشی صادر شده و به نظر می‌رسد این آلبوم در ماه‌های پایانی سال 96 روانه بازار موسیقی شود.  

"یه شاخه نیلوفر"، "ژاکت"، "حریص"، "سنتوری"، "پرچم سفید"، "من خود آن سیزدهم"، "پاروی بی قایق" و "امیر بی‌گزند" 8 آلبومی هستند که چاوشی از سال 87 تا 95 روانه بازار موسیقی کرده است.