سرویس تجسمی هنر آنلاین، حمیدرضا نوربخش دبیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با اشاره به نشست مشترک دبیران جشنواره‌های موسیقی فجر؛ تئاتر فجر و هنرهای تجسمی فجر که هفته گذشته برگزار شد به خبرنگار هنرآنلاین گفت: باهدف افزایش سطح همسویی جشنواره فجر و افزایش کارکرد این رویدادهای هنر جلسه‌ای برگزار شد. در این نشست‌ها دو محور اصلی مدنظر ما بود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به همسویی بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد.

دبیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر تصریح کرد: هرکدام از حوزه‌های نمایش، موسیقی و تجسمی دارای جذابیت‌هایی هستند که درگذشته به‌صورت مجزا مورد توجه قرار می‌گرفت اما امروز ما قصد داریم که ارتباط بین این بخش‌ها را مدنظر قرار دهیم.

نوربخش ادامه داد: در راستای افزایش تعاملات بین جشنواره‌ها، قرار شد که همسویی و هم‌راستایی را در نگاه و اهداف این سه جشنواره مدنظر قرار دهیم تا دیگر شکل جداگانه و مجزا نداشته باشند.

او تأکید کرد: امیدواریم که با توجه به ظرفیت و پتانسیل هر سه حوزه بتوانیم یک محصول مشترک را به شکل اجرا، پرفورمنس و نشست ارائه دهیم.

دبیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از همسویی بخش تبلیغات خبر داد و گفت: سعی داریم که از کلیه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم به همین خاطر در بخش اطلاع‌رسانی و تبلیغات همسویی مدنظر  قرارگرفته است. البته به دلیل تفاوت زمان اجرای جشنواره‌ها این بخش به‌صورت کامل امکان‌پذیر نیست اما تا جای ممکن این مقوله مدنظر قرار خواهد گرفت.

نوربخش رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر را خاص خواند و افزود: به نظر می‌رسد که در این دوره از جشنواره موسیقی فجر اجراهای خوب و درخشانی را در بخش بین‌الملل شاهد باشیم لذا منتظر اتفاقات خوبی در این عرصه هستیم.