سرویس موسیقی هنرآنلاین: حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال "هاتف" را روی آنتن شبکه یک سیما دارد، برای اولین بار به طور حرفه‌ای وارد حوزه موسیقی شده و تیتراژ برنامه "من و شما" را خوانده است.

این خواننده پیش از این هم تجربیاتی در زمینه خوانندگی داشت که چندان جدی نبود. وی در سریال "پیکسل" و فیلم سینمایی "دزدان خیابان جردن" خوانندگی کرده بود. ضمن آن‌که گودرزی در دهه 70 تیتراژ مجموعه کودک و نوجوان "دانی و من" به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و ارژنگ امیرفضلی را هم خوانده بود.

علیرغم سوابق گودرزی در زمینه موسیقی، خوانندگی تیتراژ برنامه "من و شما" اولین تجربه حرفه‌ای او در این حوزه محسوب می‌شود. گودرزی تیتراژ برنامه "من و شما" را همراه با میلاد بابایی خواننده جوان موسیقی پاپ که به تازگی مجوز فعالیت دریافت کرده خوانده است.

قطعه مشترک گودرزی و بابایی، "پاییز برگشته" نام دارد. ترانه‌ این اثر را مهدی ایوبی سروده، ملودی آن متعلق به میلاد بابایی است و تنظیمش را هم امیر ارشیا انجام داده است. همچین ایمان احمدزاده نیز وظیفه میکس و مسترینگ و مسعود همایونی وظیفه نوازندگی گیتار الکتریک این قطعه را بر عهده داشته‌اند.

برنامه "من و شما" به تهیه‌کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور جمعه‌ها ساعت 14 از شبکه شما پخش می‌شود و تاکنون توانسته با دعوت از چهره‌های مختلف هنری، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

در نخستین برنامه سری جدید "من و شما"، علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و همچنین امین قباد آهنگساز و خواننده جوان مهمانان این برنامه بودند.

حمید گودرزی چندمین بازیگر مطرحی است که طی سال‌های اخیر به حوزه موسیقی ورود پیدا کرده است. در همین سال‌ها بازیگرانی همچون حامد بهداد، محمدرضا فروتن، محمدرضا گلزار، کامران تفتی و... وارد حوزه موسیقی شده و بعضاً آن را به طور حرفه‌ای ادامه دادند.