به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، ‎مراسم رونمایی از دومین آلبوم رضا آریایی به نام "باغ جنون"، ساعت هشت شب به وقت تهران با خوانش غزلی زیبا آغاز شد. سپس پیام سوری که از آهنگسازان و نوازندگان چیره‌دست در این اثر بود در مورد همکاری با آریایی سخن گفت.

‎در قسمت بعدی برنامه فیلم مستندی به نمایش در آمد که درباره مراحل و نحوه آفرینش آلبوم بود. در این فیلم بزرگانی همچون اساتیدی چون ناصر چشم‌آذر، تورج شعبان‌خوانی، محمدعلی بهمنی، پیام سوری، بنیامین سربندی، بابک صحرایی، فاضل نظری و غیره که در این راه آریایی را یاری رسانده بودند از این همکاری دلچسب به نیکی یاد کردند. 

‎پس از اتمام این فیلم، از استاد محمدعلی بهمنی دعوت شد که برای حاضران سخن بگوید. ایشان نیز با حضور در پشت تریبون بیان کرد که رضا آریایی برای وی جایگاه خاصی دارد. چرا که هم شعر را خوب می‌شناسد، هم موسیقی را خوب میشناسد و هم در این زمینه انتخاب های خوبی دارد.

‎پس از وی بابک صحرایی، رودابه باقری و رضا آریایی هم به جایگاه سخن آمده و با حضار در مورد این اثر به صحبت پرداختند.

‎در پایان نیز چهار قطعه از این آلبوم به سمع حضار رسید که سه قطعه اولی به صورت پلی بک بود و چهارمی به صورت زنده و با همراهی پیانو توسط پیام سوری اجرا شد.

‎در این آلبوم رضا آریایی، ناصر چشم آذر، تورج شعبانخانی،علیرضا افکاری به عنوان آهنگساز؛ محمدعلی بهمنی، فاضل نظری، بابک صحرایی، اهورا ایمان، روزبه بمانی، رودابه باقری، عباس محمدی و فروغ فرخزاد به عنوان ترانه سرا؛ رضا آریایی، پیام سوری، محمدرضا چراغعلی، آرمان موسی‌پور، فرید سعادتمند، هومن نامداری، اتابک سهیلی، حسین سالاری مقدم، فرشاد حسامی و پیمان خازنی به تنظیم کننده حضور دارند.

‎لازم به دکر است در آفرینش این اثر صد و بیست نوازنده ایرانی و خارجی همکاری داشته‌اند. همچنین "خط پا" که اولین آلبوم این خواننده بود به بخش مسابقه جشنواره موسیقی فجر نیز راه پیدا کرده است.