به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، اشکان خطیبی به‌عنوان خواننده مهمان در کنسرت 23 شهریور ناصر چشم آذر و ارکستر بزرگ "ایستگاه" قطعاتی را اجرا خواهد کرد تا این کنسرت که قرار است تحت عنوان کنسرت "نوستالژی" روی صحنه برود، از حضور این خواننده و یک چهره جدید در اجرای شهریورماه رونمایی کند.

اشکان خطیبی پیش‌ازاین بارها به‌عنوان خواننده کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان در قالب "کنسرت – تئاتر" و کنسرت مستقل روی صحنه برده است که از آن جمله می‌توان به کنسرت – تئاتر "در روزهای آخر اسفند..."، "راک د پن" و... اشاره کرد.

این هنرمند چند سال پیش نیز نخستین آلبوم گروه "ترافیک" را به خوانندگی خود روانه بازار موسیقی کشور کرد که موردتوجه دوستداران و علاقه‌مندان این حوزه قرار گفت.

ارکستر بزرگ "ایستگاه" متشکل از 80 نوازنده حرفه‌ای، ناصر چشم آذر و اشکان خطیبی را در این کنسرت همراهی خواهند کرد تا پس از اجرای 25 و 26 اسفند سال گذشته، این همکاری برای بار دوم تکرار شود.

ارکستر خصوصی "ایستگاه" به سرپرستی مهدی نوروزی که از مدرسان آواز دانشکده کنسرواتوار تهران است، از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و اساس کار "ایستگاه" اجرای موسیقی فیلم است که دلیل آن علاقه مشترکی است که اعضای ارکستر به موسیقی و سینما دارند و این نقطه پیوند ذهن و سلیقه اعضای ارکستر محسوب می‌شود. این مجموعه تاکنون اجراهای پرطرفداری را با محتوای موسیقی فیلم‌های پرطرفدار جهان روی صحنه برده که با استقبال دوستداران این سبک از موسیقی روبه‌رو شده است.

گلناز گلزاری که از ترانه‌سرایان سرشناس و مطرح موسیقی در کشور هستند مدیریت این ارکستر را بر عهده دارد و امید رجبی نیز رهبر ارکستر بزرگ "ایستگاه" است.

جدیدترین کنسرت ناصر چشم آذر با همراهی ارکستر بزرگ ایستگاه تحت امتیاز موسسه آوای دوران و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار خواهد شد