سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد معتمدی در این کنسرت که پنجشنبه نهم شهریورماه به تهیه کنندگی شرکت "شیناتک" و حمایت انجمن موسیقی ایران برگزار شد، به همراه ارکستر نیایش روی صحنه مرکز همایش‌های برج میلاد رفت و گزیده‌ای از آثار مجید وفادار را به اجرا درآورد.

پس از باز شدن درهای ورودی جمعیت یک به یک صندلی‌ها را اشغال کردند و منتظر شروع شدن برنامه، به مانیتورها چشم دوختند. در مقدمه کلیپی پخش شد که در آن فضل الله توکل، یوسف رشیدی، فرهاد فخرالدینی، میلاد کیایی، پوراندخت وفادار، بزرگ لشکری و ابراهیم سلمکی درباره مجید وفادار صحبت کردند.

نماینده شرکت هنری موزاوی با شعری از نظامی برنامه را آغاز کرد. او سپس از آهنگسازان و ترانه سرایانی که آثارشان ماندگار شده است، یاد کرد و از جمعیت خواست مجید وفادار را تشویق کنند. سپس در خصوص آلبوم موسیقیایی "بگو کجایی" که به زودی منتشر می‌شود توضیح داد و گفت: امشب در حضور شما قطعاتی از آن اجرا می‌شود.

ارکستر روی صحنه آمد و هر یک از اعضا سازهایشان را بدست گرفتند. محمد معتمدی و رهبر ارکستر در میان تشویق حاضران وارد شدند، بدون وقفه موسیقی در سالن طنین انداز شد. "محفل مستی" به عنوان اولین قطعه شنیده شد. در انتها پیانو و تنبک با یکدیگر هم صدا شدند و این قطعه را به پایان بردند.

سومین قطعه با نوای پیانو آغاز شد. شعر زیبای سعدی با ملودی وفادار هماهنگی خوبی پیدا کرد. در میانه قطعه، تنبک شروع به هم نوازی با پیانو کرد و غزل سعدی ادامه پیدا کرد. "در طبع جهان اگر وفایی بودی، نوبت به تو خود نیامدی از دگران...".

رفت و برگشت آرشه ها شروع کننده قطعه بعدی بود. سازهای بادی نیز با ارکستر همراه شد و محمد معتمدی شروع به خواندن کرد: آن شب هستی را چه جلوه‌ها بود، تو بودی دنیا به کام ما بود، عشقت با جان من آشنا بود.... تصویری از تهران قدیم که در پشت ارکستر بر مانتیور ها نمایان بود، جمعیت را با این قطعه به گذشته برد.

معتمدی پس از پایان قطعه گفت: از شرکت شیناتک ممنون هستم. این مسیر، مسیری بسیار طولانی است. بازسازى قطعات بزرگان کار مهم و ارزشمندی است. سپس از حاضران و مهمان خود تشکر کرد.

آخرین قطعه بخش اول برنامه با نام "سفری در شب" اجرا شد و صدای تشویق جمعیت را بیش از قبل بلند کرد.

پس از تنفسی طولانی بخش دوم برای حاضرانی که با خستگی منتظر ادامه برنامه بودند، آغاز شد. دقایق ابتدایی آن به کنترل کردن کوک ساز نوازندگان گذشت و بعد از آن محمد معتمدی وارد شد.

حرکت دستان رهبر ارکستر، قطعه نخست این بخش را شروع کرد. نوای تمامی سازها در هم آمیخت و ملودی به زیبایی شکل گرفت. صدای معتمدی تصنیف "دل از دستم رفته برون" را طنین انداز کرد.

"مکش به­ خون، پر و بالم که من هرآن­چه پریدم، به غیر گوشه‌ی بامت نشیمنی نگزیـدم..." پس از تکنوازی تار، تصنیف دیگری بود که با صدای معتمدی و نوای تار شنیده شد.

"به سوی تو"، "ماه من" و "گل اندام" قطعات دیگر بخش دوم بودند که "گل اندام" به عنوان حسن ختام این کنسرت نواخته شد.

امیرحسین مدرس، میلاد کیایی، حجت اشرف زاده، سیما مافیها، منتظری، رسول خادم، رضا خرم، ... از مهمانان کنسرت بودند.