سرویس موسیقی هنرآنلاین: تازه‌ترین تک آهنگ از آلبوم "بی مرز" سیروان خسروی با نام "خوشحالم" منتشر شد تا پنجمین آلبوم رسمی این خواننده در آستانه انتشار قرار بگیرد.

ترانه قطعه "خوشحالم" را رادسین مهدوی سروده و خود او به همراه سیروان خسروی آهنگساز این قطعه هستند. تنظیم، میکس و مسترینگ این اثر را هم سیروان انجام داده است. 

"خوشحالم" هفتمین تک آهنگ از آلبوم "بی مرز" محسوب می‌شود. "سوژه‌هات تکراریه"، "قاب عکس خالی"، "تعجب نکن"، "برگرد"، "زیباترین اتفاق" و "خیلی روزا گذشت" سایر قطعات آلبوم "بی مرز" هستند که طی ماه‌های گذشته منتشر شده‌اند.

سیروان خسروی برای اولین بار تمامی قطعات آلبومش را به صورت تک آهنگ منتشر کرد. وی این آثار را در سایت خودش به صورت رایگان منتشر می‌کند اما هواداران او می‌توانند با دانلود قانونی این آثار، از خواننده مورد علاقه‌شان حمایت کنند. 

همچنین موزیک ویدئوی قطعه "خوشحالم" نیز با استفاده از تکنیک "استاپ موشن" تولید شده و در اختیار مخاطبان موسیقی پاپ قرار گرفته است.  

آخرین آلبوم سیروان خسروی سال گذشته با عنوان "آنپلاگد" منتشر شد و طی ماه‌های آتی آلبوم "بی مرز" نیز در فروشگاه‌های کشور منتشر خواهد شد. "تو خیال کردی بری"، "ساعت 9" و "جاده رویاها" سایر آلبوم‌های این خواننده هستند.