به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، آلبوم "سپیدار" که حاوی هشت قطعه تک‌نوازی سه‌تار است و آخرین اثر حمید متبسم به شمار می‎آید، 21 مردادماه امسال توسط نشر موسیقی "آوا خورشید" منتشر می‎شود.

در این برنامه همچنین به‌صورت هم‌زمان قطعات این آلبوم که به‌صورت اجرای ضربی بر اساس ردیف دشتی هستند توسط حمید متبسم اجرا می‎شود.

حمید متبسم که به‌تازگی کنسرت‎های "تاروپود" را با وحید تاج به صحنه برده، مدتی است که بیشتر به نوازندگی سه‌تار بازگشته است. او که فعالیت حرفه‎ای‎اش در موسیقی را با نوازندگی سه‌تار آغاز کرده، در سال‌های آخر "کانون چاوش" هم به نوازندگی این ساز پرداخته است.

این هنرمند طی سه سال گذشته نیز آلبوم تک‌نوازی سه‌تار "نوای دریا" را توسط "نغمه حصار" منتشر کرد. "سپیدار" دومین آلبوم این آهنگساز و نوازنده در اجرای تک‌نوازی سه‌تار محسوب می‎شود. اهدای آلبوم " سپیدار" اثر حمید متبسم به مخاطبان کنسرت و حضور در مراسم جشن امضای آلبوم در محوطه فرهنگسراى نیاوران)؛ پس از اجرا ازجمله دیگر اتفاقاتی است که در این مراسم برنامه‌ریزی‌شده است.

تک‌نوازی سه‌تار حمید متبسم، هم‌زمان با رونمایی از آلبوم "سپیدار" 21 مرداد ساعت 20:30 در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود. علاقه‌مندان می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.