سرویس موسیقی هنر آنلاین: موسیقی-نمایش "زنمرد" به نویسندگی و خوانندگی کامران رسول‌زاده و دراماتورژی علی شمس با بهره‌گیری از تکنولوژی پروژکشن هولوگرافیک طی روزهای 23 و 24 مردادماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. در این اجرا ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان حضور دارد.

برای اولین بار قرار است در این برنامه ارکستر ملی ایران به رهبری شهبازیان قطعاتی را که توسط کامران رسول‌زاده آهنگسازی شده و خودش می‌خواند، اجرا کند.

عاطفه رضوی در موسیقی – نمایش "زنمرد" نقش‌آفرینی خواهد کرد و سارا میرایی هم بازیگر خردسال برنامه است. همچنین آرمان مهربان هم تنظیم برای ارکستر را انجام داده و دراماتورژ پروژه هم علی شمس است.

 طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این برنامه با اتفاقات بصری گوناگون ازجمله بهره‌گیری از تکنولوژی پروژکشن هولوگرافیک روی صحنه می‌رود. تکنولوژی پروژکشنِ هولوگرافیک قابلیت ترکیب و نمایش مدیاهای مختلف ازجمله ویدئو‌های دوبعدی و سه‌بعدی و جلوه‌های ویژه (VFX) در اجر ای‌های زنده را دارا است.

در این پروژه علاوه بر عوامل یادشده مجید ضابطی مدیر تولید، آزیتا خرمی برنامه‌ریز و دستیار کارگردان، امین علمایی دستیار کارگردان، مهدی مرودشتی سوپروایزر جلوه‌های ویژه، مِقِدی شامیریان طراح لباس، علی کوزه گر طراح نور، ماریا حاجیها طراح چهره پردازی، بابک کیوانی طراح صدا، افروز پرتوی طراح و مجری دکور، محمود توسلیان مشاور رسانه‌ای، احسان نقابت عکاس و طراح پوستر، سارا حدادی مدیر روابط عمومی حضور دارند.

"زنمرد" در قالب نمایشنامه است که به سه زبان فارسی، انگلیسی و تُرکی توسط انتشارات "مرواید" به چاپ رسیده و روانه‌ی بازار کتاب شده است. رسولزاده در این اثر جهان‌بینی متفاوتی از رفتار عاشقانه را به تصویر می‌کشد و با یک فضای سورئال مخاطبان خود را به چالشی متفاوت از رفتارهای عاشقانه دعوت کرده و عاشقانه‌ای دیگر از جنسی متفاوت را به مخاطبین خود عرضه می‌نماید. این نمایش‌نامه تک‌پرده‌ای، داستان زنی است که نگاه متفاوتی از عشق را روایت می‌کند. مترجم بخش انگلیسی یاسمین همدانی و مترجم بخش تُرکی سیامک تقی زاده و طراحی جلد کتاب همانند آثار پیشین او توسط سعید باباوند هست.

پرفورمنس "زنمرد" روزهای 23 و 24 مردادماه هر شب ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.