به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، گروه راز نیاز به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی شب گذشته دوشنبه دوم مردادماه از ساعت 20 تا 23 در ایوان شمس به استقبال خیرین و حامیان بنیاد خیریه آراسته رفت.

در این کنسرت که عقیلی و نوازندگانش اجرای آن را بر عهده داشتند قطعاتی نظیر مرا رها مکن، سپید یا سیاه، وطنم ای شکوه پابرجا، هانیه، شکوه گل، نگارا، خوشه چین، گل‌رخ، خون غزل، وطن و ایران اجرا شد.

در این کنسرت خیریه هنرمندانی همچون امین تارخ، صدیقه بنایی (پوری بنایی) و لاله اسکندری حضور داشتند.

امین تارخ در آغاز کنسرت خبر از انتشار آلبومی داد که در آن دکلمه اشعار را بر عهده داشته و سالار عقیلی هم در آن به هنرنمایی پرداخته است.

سالار عقیلی با اشاره به شوق و علاقه نوازندگان در گروه راز و نیاز برای حضور در برنامه گفت: همان لحظه که هنرمندان گروه را در جریان قراردادم همه با عشق و علاقه پذیرفتند و باافتخار در ایوان شمس به اجرای برنامه پرداختند. این خواننده موسیقی ایرانی در میان دو بخش برنامه از شاعر و ترانه‌سرای نامدار کشورمان که سال گذشته و تنها چند روز مانده به نوروز از دنیا رفت یاد کرد و با گریه قطعه خون غزل را به دکتر افشین یداللهی تقدیم کرد.

در پایان این برنامه اعضای گروه راز و نیاز به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی از سوی خیریه آراسته تندیس‌هایی را به‌رسم یادبود دریافت کردند.