سرویس موسیقی هنرآنلاین: کاوه یغمایی در این کنسرت که  22 تیرماه برگزار شد، منتخبی از آثار سه آلبوم قبلی خود شامل قطعاتی نظیر "منشور"، "اولین حرف"، "خاطره‌بازی"، "پنجه‌های آواز"، "مترسک"، "کوچه"، "شوشتری"، "زخمی"، "جاده" و "48 ساعت" را اجرا کرد. قطعه "مترسک" از آلبوم اول این خواننده با استقبال مواجه شد. 

در بخش دیگری از کنسرت تازه‌ترین اثر یغمایی با نام "سفر" اجرا شد. این قطعه اولین اثری است که یغمایی از یک آهنگساز دیگر اجرا کرده است. شاهرخ ایزدخواه آهنگساز قطعه "سفر" که او نیز چند سال پیش همراه با یغمایی به کانادا رفته بود، برای اجرای این قطعه یغمایی را همراهی کرد. قطعه "سفر" در ماه‌های آینده در اولین آلبوم ایزدخواه قرار خواهد گرفت.

یغمایی پیش از اجرای قطعه "سفر" در تمجید از شاهرخ گفت: سال‌ها پیش فکر می‌کردم که در نواختن گیتار بهترین هستم تا این‌که صدای ساز شاهرخ را در دانشکده موسیقی شنیدم. انگار که از مریخ آمده بود! آن‌جا بود که از نواختن نا امید شدم و بهم ثابت شد که هر چه جلوتر می‌روم، چیزی نمی‌دانم و باید بیشتر تمرین کنم. 

تماشاگران یغمایی در بخشی از این کنسرت با صدایی هماهنگ به کوروش یغمایی ابراز ارادت کردند که این اتفاق واکنش فرزند این خواننده راک را به همراه داشت. کاوه یغمایی در پاسخ به احساسات تماشاگران گفت: امیدوارم که صدای‌مان به گوش کوروش برسد و یک روزی او را روی صحنه ببینیم. 

بخش پایانی این کنسرت نیز با یک سورپرایز همراه بود. در این بخش کامیل یغمایی (برادر کاوه) به روی صحنه آمد و قطعه "48 ساعت" را همراه با کاوه اجرا کرد. این اولین حضور کامیل یغمایی پس از ده سال بر روی صحنه بود.

در این کنسرت اعضای سابق گروه "اوهام" شامل شهرام شعرباف، شاهرخ ایزدخواه و بابک ریاحی‌پور پس از سال‌ها با یکدیگر به روی صحنه رفتند. البته شهرام شعرباف در این کنسرت بخش فنی اجرا را برعهده داشت و به عنوان صدابردار، نقص‌های فنی و تکنیکی صدا را برطرف می‌کرد اما شاهرخ (گیتار الکتریک) و بابک (گیتار باس) به عنوان نوازنده حضور یافتند.

مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، نیما حمیدی (درامز)، ساتگین یغمایی (کیبورد و کرال)، سیامک بغذادی (بک وکال) و نیلوفر فرزندشاد (کیبورد) سایر اعضای گروه یغمایی را روی صحنه تشکیل می‌دادند.

همچنین بابک شهرکی نوازنده ویولن نیز برای اجرای یک قطعه از آثار حبیب‌الله بدیعی به صحنه آمد. شاید برای اولین بار بود که یک ساز کلاسیک در کنسرت یغمایی نواخته می‌شد. حضور شهرکی و اجرای مشترک وی با یغمایی با واکنش‌های جالبی از سوی حاضرین در تالار بزرگ کشور همراه بود.

کریستف رضاعی، میثم یوسفی، روزبه بمانی و پیمان یزدانیان از مهمانان ویژه این کنسرت بودند. یغمایی به هنگام معرفی بمانی خبر از همکاری با این ترانه‌سرا در آلبوم بعدی خود داد.   

کنسرت کاوه یغمایی به همت شرکت "آوای هنر" به مدیریت "محمد جلیل پور" و با مدیریت روابط عمومی سید علی نیکونیا در تالار بزرگ کشور برگزار شد و در روز 23 تیرماه نیز در همین سالن تکرار شد.