سرویس موسیقی هنرآنلاین: دانیال شهرتی خواننده و آهنگساز با اعلام خبر همکاری خود در سریال کوتاه "تلاطم" به کارگردانی وحید بی‌طرفان، گفت: موسیقی این سریال متفاوت و دارای شخصیت مستقل است، به این معنی که کسی که سریال را دیده باشد و بعد موسیقی را بشنود سریال "تلاطم" را به خاطر خواهد آورد.

او ادامه داد: در حال حاضر موسیقی مراحل پایانی میکس و مسترینگ رو سپری می‌کند. فرژام فلکی نوازنده ویولن، آلتو و کمانچه است و آناهیتا ایزدی پارسا نوازنده ویولنسل. خودم هم نوازنده پیانو و فلوت و سازهای کوبه‌ای و دف هستم.

شهرتی ادامه داد: مضمون سریال پلیسی است و گاهی به درام تبدیل می‌شود. من نیز در موسیقی همین روال را طی کردم. من موسیقی را به شکل آکادمیک کار کردم و به خاطر شاگردی در کنار استادی چون کامبیز روشن‌روان، کاملاً با سازبندی‌ها آشنایی دارم.

این آهنگساز درباره برنامه‌های کاری خود نیز گفت: آلبوم سومم با نام "امشب" تمامی مجوزهای لازم را دریافت کرده است و مشغول کارهای پخش و نشر آن هستم. در این کار فضای متفاوتی کار کردم و با سینگل تراک‌هایم کاملاً در تضاد است. ترانه‌ها از مولانا، مهشاد و مهدیه عرب و مرجان زنگنه است. ساخت ملودی نیز برعهده مهدی بابایی محمد سرمدی و خودم بوده است.

ساغر عزیزی، امین ایمانی، مجید واشقانی، زهرا اویسی، جلیل فرجاد، محمود مقامی، بیتا خردمند، مهوش صبر کن در سریال "تلاطم" بازی می‌کنند. این سریال داستان چند خانواده را به صورت موازی و غیرخطی روایت می‌کند.