سرویس موسیقی هنرآنلاین: اردوان انزابی‌پور خواننده و سرپرست گروه موسیقی تندر در گفت‌وگو با هنرآنلاین اعلام کرد که کنسرت با کلام این گروه مجوز اجرا گرفته و تندر در روز 14 تیر در برج آزادی به روی صحنه می‌رود.

انزابی‌پور در این خصوص گفت: گروه تندر پس از چندین اجرای اینسترومنتال، بالأخره مجوز کنسرت با کلام خود را دریافت کرد. به همین منظور کنسرت جدید ما در ساعت 21 روز 14 تیرماه در مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

این خواننده قطعات اجرایی کنسرت پیش رو را چنین شرح داد: در کنسرت 14 تیر، 4 ،5 قطعه از آلبوم اول اجرا می‌شود که پیش تر هم در کنسرت‌های‌مان اجرا شده است. همچنین 3 قطعه از آلبوم دوم و یک قطعه نیز از آلبوم سوم که پروژه جدیدمان است را اجرا خواهیم کرد. این قطعه سورپرایز کنسرت جدید ماست.

سرپرست گروه تندر درباره اعضای ارکسترش برای اجرای پیش رو گفت: اعضای گروه موسیقی تندر در کنسرت 14 تیر همان افرادی هستند که در کنسرت‌های قبلی‌ ما در برج آزادی و در رویداد شب شنبه‌ها هم حضور داشتند. برای این اجرا به جز خود من به عنوان خواننده و نوازنده گیتار الکتریک، محمد برزیده (گیتار الکتریک، همخوان)، بیتا صادقی (گیتار الکتریک)، کاوه وزیری (گیتارباس و همخوان)، آیدین انزابی‌پور (درامز) نیز به روی صحنه می‌آیند.

انزابی‌پور در پایان گفت: کنسرت 14 تیر یک کنسرت کاملاً باکلام است که هیچ قطعه اینسترومنتالی ندارد. تمامی قطعات این کنسرت هم از ساخته‌های خود گروه تندر است و این اجرا هیچ قطعه کاوری ندارد.

گروه موسیقی تندر از گروه‌های با سابقه موسیقی راک و متال است که از سال گذشته کنسرت‌های خود را با اجراهای بی کلام در تهران از سر گرفت. این گروه در روز 14 تیر اولین کنسرت با کلام خود را پس از چند سال در تهران برگزار می‌کند.