گروه معماری هنرآنلاین: این رویداد شامل گام‌های کوچک اما مقیاس‌پذیری است که این مرکز برای حرکت به سوی آینده مطلوب‌تری از طریق پروژه‌هایی که طراحی می‌کنند و تحقیقاتی که انجام می‌دهند، برداشته است.

نمایشگاه «تغییر ردپای ما» با هدف یک رویداد جذاب و دعوت از بازدیدکنندگان برای شرکت در گفتگو، تفکر انتقادی در مورد راه‌حل‌ها و طرح‌های پیشنهادی و پرسیدن سوالات دشوار در جستجوی نتایج بهتر برگزار می‌شود.

نمایشگاه در دو بخش «اشتراک‌گذاری» و «کاوش» برگزار می‌شود. این برنامه ابزارها و مواد جدید موجود برای فرآیند طراحی معماری را در تلاش برای شفافیت به نمایش گذاشته و بررسی می‌کند.

انتشارات چوب و مواد زیستی هنینگ لارسن با عنوان«Blant a Seed» این آثار را به همراه کاتالوگ با دانلود رایگان به نمایش گذاشته است. آثار جمع‌آوری‌شده، داده‌های پیچیده‌ای را از اعلامیه‌های محصولات زیست‌محیطی (EPDs) به روشی قابل درک ارائه می‌دهد.

نمایشگاه معماری

بخش «اشتراک‌گذاری» یک دوره مقدماتی در مورد دانش و ابزار برای محاسبه کربن تجسم یافته برای مصالح ساختمانی به نمایش می‌گذارد. نصب جعبه‌ کربن از بازدیدکنندگان دعوت می‌کند تا داخل یک جعبه کربن قدم بگذارند تا به آنها کمک کند مواد مورد استفاده در صنعت ساختمان و ردپای آنها را درک کنند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند با چیدمان مواد نمایش داده شده از خوب به بد در کارگاه جعبه کربن شرکت کنند، زیرا یک میز بزرگ تعاملی زمینه را برای همکاری و گفتگو فراهم می‌کند.

در بخش «کاوش» استفاده عملی از مواد زیستی مانند چوب، کاه، میسلیوم، آجرهای استفاده مجدد، بتن کم کربن و خاک رس را به نمایش درآمده است. این بخش همچنین به موضوعاتی مانند طراحی برای جداسازی قطعات، چاپ سه‌بعدی و آب و هوای داخلی می‌پردازد. در میان ابزارهای دیجیتال موجود برای تعامل، اپلیکیشن Urban DeCarb به کاربران اجازه می‌دهد تا تاثیر کربن را در مقیاس شهری محاسبه کنند.

Untitled

لوئیس بکر مدیر طراحی جهانی موسسه لارسن گفته است: «سال‌ها ما با تمام قوا کار بر روی زیبایی‌شناسی تمرکز کرده‌ایم و اکنون در حال بازبینی و بازنگری در نحوه کار خود هستیم. همان‌طور که پایداری به محرک اصلی طراحی تبدیل می‌شود، بلوک‌های سازنده صنعت ما نیز در حال تغییر هستند. اما ما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری و فراموش کردن داریم زیرا در حال تغییر در تأثیرات زیست محیطی بزرگ صنعت هستیم.»

این نمایشگاه تا ۲۲ مارس ۲۰۲۳ میزبان مخاطبان است. هنینگ لارسن همچنین از ۲۲ فوریه تا ۱۴ مارس میزبان مجموعه‌ای از مناظرات در انجمن معماری Aedes خواهد بود.

خانه معماری Aedes که در سال ۱۹۸۰ به عنوان اولین گالری معماری خصوصی در اروپا تأسیس شد. خانه معماری، یک موسسه و نمایشگاه مستقل است که بستری برای تقویت گفتمان عمومی مرتبط با محیط ساخته شده، معماری معاصر و طراحی شهری است. برای چهلمین سالگرد خود، Aedes  مجمعی با عنوان «از پست مدرنیسم به عصر دیجیتال» ترتیب داد که طیف گسترده‌ای از موضوعات مطرح شده توسط این سازمان، از توانمندسازی زنان تا پایداری و مفاهیم رویایی از سراسر جهان را به نمایش گذاشت. در سال ۲۰۲۲، شرکت معماری دانمارکی دورته ماندروپ نمایشگاه «مکان» را برای بررسی نقش زمینه در ایجاد راه حل‌های پایدار برای آینده برگزار کرد.

Untitled1