گروه معماری هنرآنلاین: بیش از ۵۰ رویداد در طول هفته طراحی سنگاپور در سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد که طیف وسیعی از نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و گفتگوها توسط بیش از ۲۰۰ طراح و خلاق را ارائه می‌دهد.

هفته طراحی سنگاپور یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های طراحی آسیاست که پس از دو سال وقفه برای ارائه بهترین طراحی از سنگاپور و فراتر از آن توسط شورای طراحی سنگاپور برگزار می‌شود. این رویداد با هدف نمایش «برند متمایز خلاقیت» سنگاپور از ۱۶ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ میزبان مخاطبان است.

مدیر اجرایی شورای طراحی سنگاپور گفت: «ما برای رونمایی از هفته طراحی جدید سنگاپور هیجان زده هستیم .طراحان ما استعداد و خلاقیت زیادی دارند که ما می‌توانیم از آن‌ها دفاع کنیم، و امیدواریم که شرکت‌کنندگان در جشنواره با الهام واقعی، ارتباطات معنادار و چشم‌انداز جدیدی در مورد آنچه که طراحی سنگاپور به دنبال آن است، همراه شوند.»

این رویداد ۱۰ روزه طراحی، سه موضوع آینده، بازار و تأثیر طراحی را بررسی می‌کند.

فستیوال سنگاپور

همچنین در این نمایشگاه آثاری از استودیوی معماری ژاپنی کنگو کوما، طراح بریتانیایی مکس لمب، استودیوی طراحی توگود دیزاین، مشاور محیطی اکو مانترا و استودیوی طراحی Futura به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گفته برگزارکنندگان این رویداد، این برنامه به شکل اختصاصی به بررسی طراحی از دریچه چشم‌انداز آینده سنگاپور می‌پردازد که در آن آینده مثبت‌تری برای سنگاپور و جهان پیش‌بینی شده است.

سنگاپور

سنگاپور1