گروه معماری هنرآنلاین: ساختمان‌ها به شیوه‌های عمیقی به هویت و درک ما از خودمان شکل می‌دهند؛ این شیوه‌ها همیشه برای معماران و شهرسازان و حتی کسانی که با ساختمان‌های محل سکونت‌شان احساس نزدیکی می‌کنند، قابل درک نیست. کتاب معماری و ضمیر تقلیدی، راهنمایی نظری برای رفتار ناخودآگاهانه ما در رابطه با ساختمان‌ها فراهم می‌کند تا چگونگی و چرایی تمایل‌مان به عناصر و ویژگی‌های خاص طراحی معماری را توضیح  دهد.

این کتاب آشکار می‌سازد که چگونه می‌توان حتی بی‌روح‌ترین ساختمان‌ها را برای تامین انتظارات و نیازهای ناخودآگاه خود اصلاح کرد و به همین طریق، پیامدهای یک ساختمان بی‌روح در رفاه و راحتی ما را بررسی می‌کند.

«معماری و هم‌ذات پنداری» برای روانکاوان و روانشناسان تحلیلی، معماران و همه افرادی که به هم‌پوشانی روانشناسی، معماری و محیط انسان ساخت علاقه دارند، جذاب خواهد بود. این کتاب در هفت فصل از منظر روانکاونه به تاثیر ساختمان‌ها بر زندگی ما می‌پردازد.

کتاب «معماری و هم‌ذات پنداری»؛ بررسی روانکاوانه تأثیر ساختمان‌ها بر فراز و فرود زندگی نوشته لوسی هاسکینسون با ترجمه الهام پرویزی سال ۱۴۰۱ در شمارگان ۵۰۰ نسخه در  ۳۷۰ صفحه با قیمت ۶۰ هزار تومان در انتشارات دانشگاه خوارزمی منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.