گروه معماری هنرآنلاین: این مجموعه که در زمینی به مساحت چهار هکتار در آمستردام واقع شده شامل آپارتمان‌، پارکینگ و فضاهایی برای مغازه‌ها و مشاغل مختلف خواهد بود.

این پروژه توجه شایانی به طبیعت در طراحی کرده است از جمله بهینه سازی مصرف انرژی، طراحی بام‌های سبز، تراس‌ و نماها برای ایجاد محیط‌های کوچک برای گیاهان و جانوران. 

زمین پروژه در نزدیکی یک پارک عمومی قرار دارد و با آبراه داخلی Sluisbuurt هم مرز است. این پروژه با عنوان Zoop Zeeburg  به دنبال ارائه جایگزین‌هایی برای ساخت چهار نوع محیط طبیعی متفاوت است: درختان، بوته‌زارها، علفزارها و سرپناهی برای گونه‌های متنوع جانوری. در واقع این مجموعه به دنبال مدلی است که زندگی انسانی و غیر انسانی را برای رسیدن به منافع مشترک در کنار هم قرار دهد.

مجتمع شامل ۸۲ آپارتمان با متراژهای مختلف طراحی شده و طبقه همکف آن با دو ارتفاع متفاوت فضاهای جذابی را برای مغازه‌ها و مشاغل محلی ایجاد کرده است.

یکی از اهداف اصلی طراحی این پروژه بهبود رتبه پایداری آن است که از شیشه‌های عایق سه‌گانه، سیستم‌های بازیابی حرارت و پنل‌های خورشیدی ادغام شده در طراحی بهره گرفته است.

مراحل ساخت‌وساز قرار است از سال ۲۰۲۴ با هدف تکمیل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۶ آغاز شود. این پروژه بخشی از محله پایدار و بدون خودرو با بناهایی در ترکیب ساختمان‌های بلند و کم ارتفاع خواهد بود .

امستردام

پروژه آمستردام

پروژه امستردام