گروه معماری هنرآنلاین: این پاپ‌آپ با عنوان «سفر در زمان» در منطقه هشتم پاریس واقع شده و به عنوان تلاقی بین یک بوتیک و یک نمایشگاه عمل می‌کند و قطعات جواهرات برند تیفانی را از گذشته تا حال را در معرض دید عموم قرار داده است.

الن ون‌لون، یکی از معماران OMA گفته است: «تیفانی تاریخچه‌ای غنی هم در ساخت جواهرات هم در طراحی محصول دارد و برای ما مهم بود که این تاریخ را به نمایش بگذاریم. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه علاوه بر کشف آخرین مجموعه تیفانی، سفری در زمان خواهند داشت.»

به محض ورود به فروشگاه، بازدیدکنندگان وارد یک ساختمان مدور آبی می‌شوند که در آن  تیفانی برخی طرح‌های آرشیوی جواهرات خود را به نمایش گذاشته است. این قطعات در داخل طاقچه‌ها و داخل جعبه‌های شیشه‌ای هرمی که روی پایه‌های بزرگ طراحی شدند، قرار گرفته‌اند.

نمایشگرهای بزرگ در این نمایشگاه تصاویر طرح‌ها را نمایش می‌دهند تا بازدیدکنندگان بتوانند جزئیات آن‌ها را به راحتی ببینند. راهرویی کوتاه، بازدیدکنندگان را به اتاقی با رنگ طلایی هدایت می‌کند تا جایی که مجموعه جدید تیفانی به نمایش گذاشته شده است. در حاشیه فضای نمایشگاه، چند صندلی راحتی برای استراحت بازدیدکنندگان فراهم است.

سالن با یک لوستر شیشه‌ای رنگی عتیقه با طراحی لویی کامفورت تیفانی در اوایل دهه ۱۹۰۰ و اتاق با آستر مخملی آبی با دیوارهای فلزی و فرشی به رنگ آبی پودری تزئین شده است. نکته جالب اینکه رنگ این فضای کوچک و صمیمی با خروج بازدیدکنندگان به آبی تیره تبدیل می‌شود. پاپ آپ تیفانی پاریس تا می ۲۰۲۳ میزبان مخاطبان خواهد بود و در سال جدید میلادی مجموعه دیگری از این برند را به نمایش خواهد گذاشت.

در حال حاضر OMA مشغول بازسازی فروشگاه برند تیفانی در نیویورک است. این پروژه شاهد یک حجم شیشه‌ای سه طبقه خواهد بود که فضایی را برای نمایشگاه‌ها و رویدادها فراهم می‌کند.

گالری تیفانی