گروه معماری هنرآنلاین: با توسعه ۶۵هزار فوت مربعی این تالار، فضای لابی جدید، فضای پشت صحنه و امکانات آموزشی به ساختمان تاریخی سنت لوئیس در ایالت میسوری اضافه خواهد شد. این استودیو علاو بر طراحی، معماری منظره سالن دومین ارکستر قدیمی در امریکا را بر عهده دارد.

ورودی، یک نمای آجری سفید خواهد داشت که اطراف سازه دهه ۱۹۲۰را می‌پوشاند. علاوه بر این، از ساختمان فعلی کوتاه‌تر خواهد بود و ارتفاع آن در اطراف ساختمان کاهش می‌یابد. مدیر پروژه گفته است: «دیوارهای صدفی شکل بنا جدید و همچنین نمای بیرونی قسمت شرقی، با آجرهای رنگی روشن پوشیده شده‌ که سفال‌های زینتی پاول هال را بازتاب می‌دهد.»

ساختار جدید و قدیمی از طریق یک صفحه شیشه‌ای عمودی با هم روبرو می‌شوند‌که معماران آن را «روبان شیشه‌ای» می‌نامند، که با لعاب‌های عمودی پاول هال مطابقت دارد. بنای جدید تالار با سطوح شیب‌دار ساده و دهانه‌های قوسی شکل از موزیکال بودن ساختمان الهام گرفته شده است.

یک راهرو به عنوان ورودی اصلی لابی عمل خواهد کرد. از طریق این ورودی، یک پلکان مارپیچ بازدیدکنندگان را به سطوح مختلف سالن کنسرت هدایت می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این بنا در صدمین سالگرد پاول هال، در سال ۲۰۲۵ تکمیل خواهد شد.