گروه معماری هنرآنلاین: در هفته‌‌‌های اخیر، دولت چین طبق سیاست «تحمل صفر» در قبال همه‌گیری کرونا شانگهای و تعدادی دیگر از شهرهای بزرگ را قرنطینه کرده است و احتمالا دوره قرنطینه طولانی خواهد بود. در همین راستا تعداد زیادی از نمایشگاه‌هایی که هر ساله در شانگهای برگزار می‌شوند، لغو شدند.

نمایشگاه بین‌المللی طراحی شانگهای با توجه به وضعیت شدید بیماری همه‌گیر کووید- ۱۹، تشدید پیشگیری و کنترل بیشتر در شانگهای با الزامات محلی دولت به تعویق افتاد. این نمایشگاه قرار بود در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی شانگهای از  ۹ تا ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ برگزار شود که تاریخ آن به پاییز موکول شد.

بیش از ۴۰۰ پیشگام بین‌المللی و پیشرو در طراحی از بیش از ۳۰ کشور ایده های خود را از طریق ترکیبی از نمایش محصولات، چیدمان و رویدادهای منحصر به فرد، به نمایش خواهند گذاشت. این نمایشگاه در پنج سالن، معاصر، کلاسیک و لوکس، کلکسیون، محل کار، آشپزخانه و حمام  برگزار می‌شود. علاوه بر نمایشگاه، این رویداد گفتگوهایی با بیش از ۳۰ نماد طراحی را در برنامه خود دارد.

هفته بین‌المللی طراحی شانگهای یکی از مهمترین رویدادهای جهانی است که با هدف معرفی برترین ایده‌ها و ایجاد ارتباط بیشتر میان طراحان، معماران، طراحان داخلی و شهرسازی برگزار می‌شود. 

نمایشگاه بین‌المللی طراحی شانگهای از ۱۳ تا ۱۵ اکتبر میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.