گروه معماری هنرآنلاین: گروه معماری فاستر و همکاران از طراحی آسمانخراش جدید شماره ۲۷۰ خیابان پارک در نیویورک پرده‌برداری کرد. این برج میزبان دفتر مرکزی جدید شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی است.

 این برج ۶۰ طبقه قرار است بزرگ‌ترین برج تمام برقی شهر نیویورک با هدف صفر کربن باشد که انرژی تجدیدپذیر آن از طریق یک نیروگاه برق آبی ایالت نیویورک تامین می‌شود و بر اساس استانداردهای بالا برای سلامتی و مهمان‌نوازی طراحی شده است. مورفولوژی پروژه، فضای بیرونی وسیعی را در سطح زمین با مناطق سرسبز و میدان عمومی ایجاد می‌کند که همراه با امکانات مختلف برای ساکنان محله است.

 این پروژه که از سال ۲۰۲۱ در حال ساخت است و جایگزین طرح فعلی ۵۲ طبقه خواهد شد که در دهه ۱۹۶۰ توسط اسکیدمور اوینگز و مریل مشهور به SOM طراحی شده است. نورمن فاستر بنیانگذار و مدیر اجرایی می‌گوید: «بسیار خوشحالیم که شرکت جِی‌پی مورگان چیس (JP Morgan Chas) ما را برای طراحی دفتر مرکزی خود در خیابان پارک انتخاب کرده است. طراحی ساختمان به شکلی انجام شده که پاسخگوی موقعیت تاریخی آن و نیز میراث مورگان باشد.»

این پروژه از فناوری‌ها و تجهیزات مرتبط با گرمایش و تهویه مطبوع که سبب ایجاد هوایی دلنشین و مطلوب، ایجاد حس آرامش و رفاه ساکنین ساختمان می‌شود، استفاده خواهد کرد. همچنین، این بنا دارای یک مرکز سلامت و تندرستی است که دارای سالن تناسب اندام، یوگا، دوچرخه سواری، فیزیوتراپی، خدمات پزشکی، فضاهایی برای دعا و مدیتیشن است.