گروه معماری هنرآنلاین: موزه میراث فرهنگی سانکسینگدوی توسط گروه معماری MAD  در چین طراحی شده است. هدف این پروژه آشنا کردن بازدیدکنندگان با تمدن Shu است که تا حدود زیادی ناشناخته مانده است.

این موزه با مجموعه‌ای از سازه‌های چوبی منحنی در یک فضای سبز متراکم و آب‌های زلال در ایالت سیچوان ساخته شده است. این موزه با نام «چشم‌های سانکسینگدوی» معماری و چشم‌انداز را در یک فضای عمومی فرهنگی به هم پیوند داده است.

آثار فرهنگی ۲۸۰۰ تا ۴۵۰۰ ساله، از جمله ماسک‌های چشمی برنزی طولی و مجسمه‌های ایستاده برنزی بزرگ در موزه به نمایش در آمده. علاوه بر موزه، طراحی شامل یک مرکز بازدیدکننده نیز می‌شود که به استراتژی یکپارچه منظر ختم می‌شود. دهانه‌های بزرگ سازه چوبی فضاهای باز و بدون ستون ایجاد می‌کند که حداکثر انعطاف‌پذیری را در چیدمان‌های نمایشگاه فراهم شده است.

 در طول روز، نماهای چوبی ساختمان با چشم‌انداز طبیعی ترکیب می‌شود، در حالی که در عصر، نورگیرهای پشت‌بام، سازه‌ها را شبیه چشم‌های پشت ماسک‌های برنزی و طلایی سانکسینگدوی کرده است.

بازدیدکنندگان از بدو ورود به قسمت پذیرش، به سمت سالنی هدایت می‌شوند که به معرفی فرهنگ منطقه می‌پردازد. همچنین یک راهرو زیرزمینی به سالن‌های نمایشگاه منتهی می‌شود که از طریق یک راهرو شیشه‌ای در امتداد مجموعه به هم متصل می‌شوند. طراحی ساختمان امکان حفظ چشم‌انداز موجود درختان و جلوه‌های آبی را فراهم کرده است. یک بام سبز بلوک‌های مختلف حاوی فضاهای اضافی را به هم متصل می‌کند و طراحی کلی بر تعامل بین معماری و طبیعت سرمایه‌گذاری کرده است. پس از خروج از موزه، بازدیدکنندگان می‌توانند سفر خود را از طریق بلوارهای حفاظت‌شده به سمت سالن دیجیتال، سالن مطالعه، مرکز نمایشگاه‌های حفاظت ومرمت آثار فرهنگی ادامه دهند.