به گزارش هنرآنلاین، این وبینار با سخنرانی شهباز غفوری؛ محقق، نویسنده و شهرساز؛ با عنوان رویکرد توانمندسازی با مسکن مقرون به صرفه استیجاری، مهرناز عطاران؛ طراح شهری و فعال اجتماعی؛ با عنوان شهر دوستدار کودک رویکردی مقرون به صرفه در شهرسازی همراه است. 

پروژه هبیتان به عنوان مجموعه متمرکز روی طراحی مقرون به صرفه در طرح معماری خوب با توجه به لزوم ارتقاء آگاهی و دانش عمومی در زمینه طراحی مقرون به صرفه و معرفی پروژه‌های موفق در این زمینه اقدام به برگزاری وبینارهای خود با موضوع خانه‌های مقرون به صرفه کرده است که در صدد است تا با برگزاری سلسله نشست‌های بازخوانی تجارب و تبادل نظر، نگاهی عمیق‌تر به مسئله مسکن مقرون به صرفه و ملزومات آن داشته باشد.

در این سلسله وبینارها موضوعاتی همچون، بررسی سیاست‌های کلی معماری در مواجهه با بحران، بررسی تجربیات صورت گرفته در زمینه معماری در مواجهه با بحران و بررسی رویکردهای نوین معماری در مواجهه با بحران در دیگر کشورها بررسی خواهد شد.

این برنامه از سوی موسسه مطالعات راهبردی معماری ایران _ طرح "معماری خوب" به صورت آزاد و رایگان در سامانه اسکای روم برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق ثبت نام در این وبینار شرکت کنند.

لینک رزرو و ثبت نام: https://gapclub.ir/habitan/

لینک ورود به جلسه https://www.skyroom.online/ch/isia/habitan

این جلسه با پرسش و پاسخ همراه خواهد بود.