گروه معماری هنرآنلاین: اولین برج جنگلی عمودی در چین توسط معمار ایتالیایی، استفانو بوئری، طراحی شده است. این برج ۴.۵۴ هکتار مساحت دارد و از پنج برج تشکیل شده است. دو برج مسکونی این مجموعه ۸۰ متر ارتفاع دارند که با بیش از ۴۰۰ درخت و گیاه پوشانده شدند. به گفته این استودیو معماری، برج‌های پوشیده از گیاهان در هوانگانگ در استان هوبئی چین، نوع جدیدی از جنگل‌های عمودی هستند که با ترکیبی از بالکن‌های باز و بسته طراحی شدند.

 جنگل های عمودی نوعی ساختمان هستند که بوئری با نماهایی پوشیده از درختان و گیاهان ابداع کرد. این ساختمان‌های جنگلی عمودی معمولاً دارای بالکن‌های باز هستند. البته ساختار این مجموعه چینی به گونه‌ای طراحی شده که شاخ و برگ روی بالکن ها کاملاً در طراحی نما قرار گیرند.

بنیانگذار استودیو بوئری گفته است: «این طراحی امکان دید عالی از نماهای درختکاری شده را فراهم می‌کند، تجربه حسی فضای سبز را افزایش می‌دهد و این منظره را با بعد معماری ادغام می‌کند. بنابراین ساکنان برج‌های مسکونی این فرصت را دارند که فضای شهری را از منظر متفاوتی تجربه کنند در حالی که اطرافشان با طبیعت احاطه شده است.»

این استودیو از گونه‌های مختلف درخت محلی از جمله جینکو بیلوبا، عثمانتوس، افرای پوست کاغذی، برگ نوی درخشان، و گل یخی ژاپنی استفاده کرده است. همچنین این مجموعه دارای ۴۶۲۵۰ درختچه و ۲۴۰۸ مترمربع چمن، گل و گیاهان بالارونده است.

به گفته این استودیو، درختان و فضای سبز  این برج سالانه ۲۲ تن دی اکسید کربن را جذب کرده و ۱۱ تن اکسیژن تولید می‌کند که به پاک‌تر شدن هوای شهر کمک می‌کند. همچنین به عنوان ابزاری برای جذب ریزگردها که یکی از عوامل اصلی آلودگی هوا در شهرها است، کمک می‌کند. علاوه بر برج‌های مسکونی پوشیده از درخت، این مجموعه سبز هتل‌ها، و فضاهای تجاری بزرگ را نیز در خود جای داده است.