گروه معماری هنرآنلاین:استادیوم جدید فوتبال آث میلان و اینترمیلان توسط شرکت معماری پوپولوس طراحی شده است. این پروژه که جایگزین استادیوم سن سیرو یا جوزپه مئاتزا می‌شود، قرار است یک منطقه کلیدی از  میلان را به خود اختصاص دهد که هدفش احیای ورزش و اوقات فراغت است. 

طراحی این مرکز از کلیسای جامع شهر میلان الهام گرفته شده است. ورزشگاه شهر میلان از نوآوری‌های تکنولوژیکی برای ساخت یک ساختار بدون کربن و معماری پایدار استفاده کرده است. پروژه جدید دو باشگاه که با هزینه‌ای بالغ بر ۱.۲ میلیارد یورو ساخته خواهد شد، علاوه بر استادیوم، دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادی خواهد بود این استادیوم  ۶۰هزار نفری جدید به شکل گالری ویتوریو امانوئل با نمای شیشه‌ای محصور می‌شود و مانند استادیوم سن سیرو از سوی هر دو باشگاه مشهور شهر میلان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.  

شهرداری میلان در حال تغییر ترکیب‌بندی محله سن سیرو به یک منطقه عابر پیاده است که ۴۰درصد از مساحت آن متعلق به فضاهای سبز است. این سازه دارای راه‌حل‌های کنترل صدا و اقدامات ایمنی مثال‌زدنی است و در عین حال فضای سبز جدیدی به مساحت بیش از ۵۵هزار متر مربع را برای شهر فراهم می کند. نسخه نهایی این طرح جدید در سال ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد.

دکلن شارکی، مدیر ارشد شرکت پوپولیس، گفته است:« طراحی ما، این استادیوم را به عنوان پایدارترین ورزشگاه در اروپا و نقطه کانونی یک منطقه ورزشی و سرگرمی جدید برای میلان در نظر می‌گیرد که در طول سال‌ها پابرجا خواهد بود. با تکیه بر تاریخچه و سنت‌های این دو باشگاه بزرگ، نه تنها یک میدان ورزشی باورنکردنی برای تماشای فوتبال ارائه می‌دهد، بلکه کل منطقه را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان، بازدیدکنندگان، هواداران و خانواده های میلان احیا می‌کند.»

شرکت معماری پوپولیس با تجربه گسترده در پروژه‌های متمرکز در ورزش، میادین ورزشی مختلفی مانند ورزشگاه ویمبلی، استادیوم اصلی سیدنی، ورزشگاه المپیک لندن و استادیوم یانکی در نیویورک را  طراحی کرده‌ است.