گروه معماری هنرآنلاین: استودیو معماری چینی MAD به‌خاطر پروژه‌های فرهنگی بلندپروازنه‌اش که از طبیعت شرق الهام‌گرفته شده، شناخته می‌شود. در حال حاضر، این شرکت در حال کار روی یک پروژه مسکونی جدید در دنور، کلرادو است.

نورث ریور یک برج ۱۶ طبقه است که به شکل یک مسیر دراماتیک تعریف شده و از طبقه دهم نمای ساختمان می‌گذرد. این برج ۱۳۰۰۰ فوت مربع بر اساس ویژگی‌های طبیعی طراحی شده که همگی از مناظر اطراف الهام گرفته شدند. ساکنین می‌توانند از این مسیرها به همان روشی که از کوه صعود می‌کنند، بالا بروند. 

بنیانگذار و مدیر شرکت معماریMAD گفته است: «اگر شهرهای مدرن را به عنوان چشم‌اندازهای ساخته دست بشر روی زمین در نظر بگیریم، باید دره‌ها، جنگل‌ها، نهرها و آبشارها را طراحی کنیم تا جنگل‌های بتنی را به طبیعت دوم تبدیل کنیم.»

علاوه بر مسیرهای پیاده‌روی نیمه داخلی منحصربه‌فرد، ۱۸۷ واحد مسکونی هم برای منطقه شمالی رودخانه دنور طراحی شده است. تراس روی پشت بام با استخر، اسپا، باغ و چشم‌انداز کوه‌های راکی را می‌توان به امکانات منحصربه‌فرد این برج اضافه کرد. در طبقه زیرزمین تقریباً ۸۰۰ فوت مربع فضای تجاری دیده می‌شود.

همچنین در طبقه نهم یک مرکز تناسب اندام و یک استودیوی یوگا وجود دارد که به تراس‌های بیرونی نیز متصل خواهد شد. آپارتمان‌های یک، دو و سه خوابه دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف و بالکن خصوصی مشرف به کوه‌های راکی خواهند بود. بخشی از شکاف نما تا ۴طبقه در سراسر ساختمان ادامه پیدا می‌کند و طبق پیش‌بینی‌ها تا پایان سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد.

معماران این برج معتقدند که این برج نمونه‌ای از معماری آینده ساختمان‌ها است. مدلی است برای اینکه چگونه باید زندگی کنیم، خود را در محیط طبیعی احاطه کنیم، طبیعت را به خانه‌های خود بیاوریم و تجربیات واقعی و بیوفیلیک همراه با راحتی ولی به شکل مدرن ایجاد کنیم. این برج با طراحی متمایز و ارتباط نزدیک با چشم‌اندازهای طبیعی دنور، مطمئناً تبدیل به یک نماد برای افق شهر دنور خواهد شد.