گروه معماری هنرآنلاین: پاویون اتحادیه جهانی مسلمانان زندگی ۲۵ پیامبر را به پنج زبان در اکسپو ۲۰۲۰معرفی می‌کند. اتحادیه جهانی مسلمانان از آخرین فناوری‌ها برای ارائه زندگینامه پیامبران ادیان ابراهیمی استفاده کردند. 

در بخشی از این نمایشگاه برنامه‌ای با عنوان «انبیا؛ گویی آنها را می‌بینی» ارائه شده که زندگی ۲۵ پیامبر و فرستادگان ذکرشده در قرآن را به پنج زبان عربی، انگلیسی، فرانسوی، عبری و اندونزیایی معرفی می‌کند. 

این نمایشگاه پیام‌های صلح، عشق، محبت، بردباری، همزیستی و انسانیت را که آنها به جهان آورده‌اند روشن می‌کند. همچنین مکارم اخلاق والای حضرت‌محمد(ص)، جامعیت و روح پیام جهانی اسلام را برجسته می‌کند. 

بازدیدکنندگان می‌توانند با القاب،کنیه‌ها، خصوصیات، اخلاق، دوران کودکی، خویشاوندان، کتاب‌هایی که بر آنها نازل شده، معجزات‌شان و زبان‌هایی که آنها صحبت می‌کردند، آشنا شوند.

پاویون اتحادیه جهانی مسلمانان از فناوری‌های دیجیتال به زبان‌های مختلف برای انتقال بازدیدکنندگان به عصر انبیا استفاده می‌کند تا با بهره گیری از فضایی سینمایی به کمک صفحات LED  همراهی با آنان را تجربه کنند.

این برنامه بر کمپینی به نام "اسلام دین صلح است" تمرکز داشته و بر رفتار بشردوستانه پیامبران به ویژه حضرت‌ رسول‌ اکرم(ص) تاکید دارد. این نمایشگاه همچنین ابعاد مختلف زندگی ایشان در مکه مکرمه و سپس مدینه المنوره را به نمایش می‌گذارد.

بازدیدکنندگان می‌توانند یک پیام ویدیویی بگذارند که بخشی از یک نقاشی دیواری چندرسانه‌ای خواهد بود. هدف این دیوار چندرسانه‌ای LED  با عنوان «پیام شما به بشریت» حذف شکاف‌های نژادی، غلبه بر تعارضات منفی فرهنگی، و تعمیق مفهوم حق مردم برای زندگی با کرامت و آزادی با تاکید بر اهمیت همزیستی است.

بازدیدکنندگان می‌توانند یک پیام ویدیویی بگذارند که بخشی از یک نقاشی دیواری تعاملی خواهد بود و امضای بازدیدکنندگان و پیام‌های محبت، بردباری و پذیرش دیگران را به همراه خواهد داشت. در طبقه دوم این پاویون ماکت‌هایی از مکه، مدینه و سایر نمایشگاه‌ها هم دیده می‌شود.

اکسپو ۲۰۲۰ دوبی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ میزبان بازدیدکنندگان است.