گروه معماری هنرآنلاین: سینما بتا در شهر هوشی‌مین یا سایگون پرجمعیت‌ترین شهر ویتنام قرار دارد. گروه معماری Module K سینما 1000نفره در طبقه همکف یک مرکز خرید در هوشی‌مین با معماری رنگارنگ و فرم‌های مکعبی طراحی کرد‌ه‌اند.

 هدف این معماری ادای احترام به بناهای تاریخی معماری ویتنام و برگرداندن زرق و برق دنیای سینمایی به نسل جدید طرفدار فیلم در ویتنام است.

این گروه برای طراحی این سینما علاوه بر استفاده از رنگ‌های مختلف پاستلی از نمادهای مختلف شهر از جمله بازار تاریخی بن‌تان، خانه اپرای شهرداری، اداره پست مرکزی، کلیسا تان‌دین (Tan Dinh) و میدان کمون پاریس به دور از هر کلیشه‌ای بهره برده‌اند. 

ورودی اصلی سینما به شکل هندسی با تم رنگ‌های پاستلی ساخته شده است. در تالار مرکزی سینما ستون‌های دایره‌ای شکل پلکانی دیده می‌شوند، حتی اتصالات نور نیز به گونه‌ای طراحی شده که پرواز یک دسته کبوتر در اپرای شهرداری و میدان کمون پاریس را تداعی می‌کنند. 

همچنین طراحی غرفه‌های فروش بلیط، راهنما و اغذیه به رنگ سبز- آبی از سبک معماری استعماری فرانسه در بازار بن‌تان الهام گرفته شده. ستون‌های نامتقارن طاق، برش‌های دایره‌ای دیوار و قوس‌ها اشاره‌ای به سبک گوتیک در  کلیسا Tan Dinh دارد. 

مدیر عامل  شرکت Module Kگفته است: «ما می‌خواستیم از طراحی معمولی سینما دور شویم، بنابراین سعی کردیم فضایی جالب و دلپذیر ایجاد کنیم. ویژگی‌های نمادین هوشی‌مین را به تصویر کشیدیم و با حذف جزئیات، خطوط اصلی را متراکم کرده و آنها را به اشکال هندسی تبدیل کردیم.  سپس از تکنیک رنگ پاستلی، که در طراحی گرافیکی و کارتون استفاده می‌شود، برای یکپارچه‌سازی این عناصر به‌طور جداگانه استفاده کردیم.»

این گروه حدود 20 سینما با استفاده از رنگ‌های متنوع و فرم‌های هندسی برای جذب افراد جوان در ویتنام طراحی کرده‌اند.