گروه معماری هنرآنلاین: غرفه برزیل در هفدهمین دوسالانه معماری ونیز با عنوان «آرمان‌شهرهای زندگی مشترک» اثر گروهی از معماران و هنرمندان تجسمی را در جیاردینی به نمایش گذاشته شده است.

این پاویون از دو بخش تشکیل شده است. بخش کوچک‌تر بخشی از گذشته را بررسی می‌کند و به دو طرح نمادین از معماری مدرن و مدینه فاضله که بین سالهای ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۱ ساخته شده، اختصاص دارد. این بخش تفسیر لوئیز بالدن،هنرمند تجسمی، از مجتمع مسکونی در منطقه شمالی ریودوژانیر که در سال ۱۹۴۷ طراحی شده، را ارائه می‌دهد.

همچنین چند عکس که توسط گوستاو دومیناس،عکاس، در مورد زندگی روزمره در ایستگاه اتوبوس برازیلیا گرفته شده، در معرض دید عموم قرار دارد. بخش بزرگ‌تر پاویون برزیل آینده را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در این پاویون دو ویدئو سفارشی که برای بی‌ینال معماری ونیز ۲۰۲۱ تولید شده به نمایش درآمده است. این ویدئوها بازتاب اشغال کلان‌شهر‌ها را به تصویر می‌کشند.

ویدئو اول امکانات مورد استفاده مجدد ساختمان‌ها در مرکز کلان شهرها را ارائه می‌دهند. ویدئو دوم ایده‌هایی که برای تصاحب رودخانه‌ها و سواحل که توسط پروژه Metrópole Fluvial در سال ۲۰۱۰ برای شهر سائوپائولو توسط یک گروه تحقیقاتی ارائه شده را بررسی می‌کند.

هفدهمین دوسالانه معماری ونیز با عنوان «ما چگونه با هم زندگی خواهیم کرد؟» به صورت فیزیکی و آنلاین (biennalepavilions.com) تا ۳۰ آبان (۲۱ نوامبر) میزبان بازدیدکنندگان است.