گروه معماری هنرآنلاین: برج «حلقه بی‌نهایت» یا«O» توسط گروه معماری بیارکه اینگلس در شهر هانگزو چین برای دفتر مرکزی تحقیق و توسعه بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند و محصولات الکترونیکی(OPPO) طراحی شده است.

در این طرح اصول زیبایی‌شناسی و تکنولوژی‌های نوآورانه با هم ترکیب شده و ساختمانی پایدار به لحاظ زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی برای نوآوری و نبوغ به وجود آورده است.

 طرح این برج که توسط گروه معماری بیارکه به عنوان «حلقه بی‌نهایت» توصیف شده، به منظور اتصال زمین به آسمان در یک حلقه همکاری مداوم شکل گرفته است. این برج با مساحت ۱۶۱۳۳۰ مترمربع، بین یک دریاچه طبیعی، یک مرکز شهری و یک پارک ۱۰ هزار مترمربعی واقع شده است.

طراحان با طراحی یک ساختمان استوانه‌ای با پلان‌های کوچک و در عین حال انعطاف‌پذیر، فضای کاری را بهینه‌سازی کرده‌اند. برای به حداکثر رساندن میزان دریافت نور خورشید و داشتن چشم انداز پانوراما از شهر، لبه جنوبی ساختمان به پایین کشیده شده است. این طراحی منحصر به فرد سبب ایجاد سایه برای خود ساختمان، کاهش مصرف انرژی و دریافت بیشترین میزان نور طبیعی در روز شده است.

دور تا دور ساختمان را نمایی سازگار همراه با لوورهایی پوشانده است که بسته به موقعیت خورشید جهت‌گیری می‌کنند. این لوورها میزان حرارت ناشی از خورشید را تا  52 درصد کاهش می‌دهد و صرفه‌جویی قابل توجهی در سیستم خنک‌کننده ساختمان ایجاد می‌کند.

یکی از راه‌های بهره‌مندی این پروژه از کیفیت زندگی در شهر، گنجاندن فضاهایی است که برای استفاده عمومی است. سه طبقه اول برج با داشتن یک نمایشگاه، سالن‌های کنفرانس و یک غذاخوری به عموم مردم اختصاص یافته است. طبقات میانی مربوط به دپارتمان‌های تحقیق و توسعه و پروژه های ویژه خواهد بود.

اما در طبقات فوقانی، یک سالن غذاخوری برای کارکنان OPPO و همچنین سالن‌های VIP و هیات رئیسه قرار گرفته‌اند. حیاطی با دسترسی عمومی در دل برج قرار دارد که به یک جاذبه شهری تبدیل خواهد شد و مرز میان معماری خصوصی و عمومی را کمرنگ می‌کند.