به‌گزارش هنرآنلاین به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان عنوان کرد: سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری بناهای تاریخی منزل امیرمفخم در شهرستان خمین، کاروانسرای دولت‌آباد در شهرستان فراهان و منزل میرزا حسن آشتیانی در شهرستان آشتیان در قالب قرارداد اجاره، به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

 

او افزود: این قرارداد در راستای اجرای دستورالعمل موضوع ماده 27 الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات دولت مطابق جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیک دولت (www.setadiran.ir) به‌صورت الکترونیکی واگذار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی عنوان کرد: از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی ذی‌صلاح واجد شرایط و مجرب دارای صلاحیت معتبر و مرتبط دعوت به عمل می‌آید از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم مطابق زمان انتشار در سامانه به مدت 10 روز برای دریافت اسناد مزایده و ارائه پیشنهادات همراه با مدارک مورد نیاز (سوابق و تصویر اسناد قانونی شرکت، ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه و قیمت پیشنهادی) به واحد امور قراردادها و مناقصات اداره‌کل مراجعه کنند.

او افزود: برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است و تمامی مراحل شامل خرید و دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران از این طریق امکان‌پذیر است.

مرزبان گفت: شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند تا روز 10 شهریور پیشنهاد قیمت را در سامانه اعلام کنند و بازگشایی پاکات بصورت الکترونیکی ساعت 11 صبح روز سه‌شنبه 11 شهریور ماه در محل سالن جلسات اداره‌کل خواهد بود.

او افزود: متقاضیـان می‌توانند برای دسترسـی به اطلاعات بیشتر همه روزه در طول ایام هفته در ساعت اداری به معاونت میراث‌فرهنگی استان مراجعه کنند و یا با شماره تلفن (33135314-861) تماس بگیرند.