به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی تهران، پرهام جانفشان گفت: به دلیل شرایط پیش آمده به دلیل ویروس کرونا مراسم روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی (۲۹ فروردین ماه) به صورت مجازی از موزه آبگینه پخش خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه مراسم مذکور همانند سال های گذشته با حضور اساتید حوزه میراث فرهنگی، معماری و مرمت برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: تنها تفاوت این برنامه با سال های گذشته حضور مجازی شرکت کنندگان در مراسم خواهد بود.

جانفشان گفت: برنامه های روز جهانی بنا ها و محوطه های تاریخی  با هدف افزایش حساسیت جامعه در حفظ و صیانت از داشته های فرهنگی و تاریخی و لزوم توجه به بنا ها و محوطه های تاریخی در استان تهران برگزار و امسال نیز همانند سال های گذشته برنامه های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران با همان کیفیت محتوایی بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

جانفشان افزود: برنامه روز جهانی بناها و محوطه های تاریخی روز جمعه ۲۹ فروردین ماه از ساعت ۱۰ به صورت مجازی اجرا و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت لینک برنامه به پرتال اداره به نشانی  https://tehran.mcth.ir مراجعه کنند.