به گزارش هنرآنلاین، ششمین همایش ملی معماری و شهرسازی در گذر زمان از سوی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با همکاری پژوهشکده نظر برگزار می‌شود.

برای این هماش ملی ۱۵ محور برای ارائه مقالات در نظر گرفته شده‌است که علاقمندان می‌توانند بر اساس آنها به ارائه اثر بپردازند.

آمایش روستایی، اکو توریسم و روستا، برنامه‌ریزی روستایی، نقش اقتصاد در توسعه روستا، بوم‌شناسی در منظر روستایی، فضای طبیعی و‌ منظر روستایی، مناظر روستایی و‌ فرهنگ نوین، مناظر روستایی و تهاجم فرهنگی، تاثیر تکنولوژی در منظر روستایی، جغرافیای روستایی و توسعه انسانی، اقتصاد روستایی و‌ توسعه گردشگری، میراث‌ فرهنگی و آینده روستاها در ایران، توسعه فرهنگی و تاثیر آن در منظر روستا، فهم منظر روستایی پیش نیازی برای معماری و نقش میراث‌فرهنگی در توسعه فرهنگ روستایی؛ محورهای این همایش است.

علاقمندان به حضور در این همایش تا ۱۵ آذرماه سال جاری مهلت دارند تا اصل مقالات خود را به این رویداد ارسال کنند. ششمین همایش ملی معماری و شهرسازی در گذر زمان نیز ۲۷ آذرماه در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار خواهد شد.

دیبرخانه همایش در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) واقع است و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت: conf.ikiu.ac.ir/uot/fa و یا ایمیل: uot6.ikiu@gmail.com و یا با تلفن: ۰۲۸۳۳۹۰۱۸۱۴ تماس حاصل کنند.