به گزارش هنرآنلاین، کانون معماران و شهرسازان جوان تبریز با همکاری معاونت فرهنگی حوزه هنری استان و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز نشست اگزمای شهری؛ (واکاوی پوسته‌های معماری شهر در نیم قرن اخیر ایران) را برگزار می‌کند.

در این نشست به موضوع نما در ساختمان‌سازی پرداخته خواهد شد. نما برای شهر، همانند پوست است برای بدن؛ هر دو بیرونی‌ترین لایه و پوشش موجودی زنده‌اند که عدم وجود زیبایی، هماهنگی، یکپارچگی، هویت‌مندی و مولفه‌هایی از این دست به خصوص در نماهای معماری شهر، نشانگر از دست رفتن و به مخاطره افتادن صحت و سلامت تن و جان شهر است.

این نشست با دبیری مهدی سلطانی مدیر بخش معماری مهندسی مشاور زمین ژرفاب و با سخنرانی، شهاب آدم‌نوه‌سی عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی، محمود ارحمی معمار و موسس مهندسین مشاور حجمین، جمشید برزگر رئیس هیات مدیره انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان آذربایجان شرقی، علی خیابانیان استاد مدعو دانشگاه TOBB آنکارا و محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز برگزار می‌شود.  مدیران این نشست نیز آیدا خاکزاد و فرشته زیبان هستند.

نشست "اگزمای شهری" روز یکشنبه ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تبریز، خیابان آزادی، مابین ابوریحان و حکیم نظامی، سالن جلسه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز برگزار خواهد شد. 

ورود کلیه علاقمندان در این نشست آزاد و رایگان است؛ اما ثبت نام جهت حضور الزامی‌ست: (لینک ثبت‌نام)

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۰۴۱۳۳۳۷۲۱۷۷ تماس بگیرید.