سرویس معماری هنرآنلاین:ره آورد ۶۰؛ از سلسله نشست‌های تخصصی معماری و شهرسازی، پنجم تیرماه در تبریز برگزار می‌شود.

در این نشست که به موضوع "گفتگوی دانش و حرفه در بستر شهر" می‌پردازد،دکتر مهدی حجت؛ بنیانگذار و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان سخنران حضور خواهد داشت.

همچنین دکتر فریدون بابایی اقدم، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای کلانشهر تبریز؛ دکتر جلال سالک، مدیر عامل مهندسین مشاور نقش سازان پارس؛ دکتر مهدی سلطانی، مدیر بخش معماری مهندسی مشاور زمین ژرفاب و مدرس دانشگاه؛ دکتر ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز و دکتر مرتضی میرغلامی، رئیس و دانشیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز به عنوان اعضای پنل و سخنران حضور خواهند داشت.

در تعریف این نشست آمده است: شهر با جسم و جان انسان‌ها درگیر است و بدیهی است که تعریف آن در وسعت و تراکم جمعیت محدود نمی‌شود. چرا که شهر به عنوان محل چگال تمدن، بزرگ‌ترین صنع و ساخته بشری است که ارتباطات درونی، ارتباط با مناطق اطراف و با تاریخ، زمان و مکان، آن را به موجودی پیچیده تبدیل کرده است و شناخت تمام این پیچیدگی‌ها و تلاش برای رفع مشکلات آن نیازمند ارتباطات چند سویه و گفتگو میان تاثیر گذاران و تاثیر پذیران بر شهر است.

حضور برای عموم در این نشست آزاد و رایگان است اما ثبت نام جهت حضور الزامیست.

علاقمندان به شرکت در این نشست می‌توانند دوشنبه ۳ تیر ماه ۹۸، از طریق سایت www.aaup.ir و از ساعت ٢۰، اقدام به ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش، نشست "گفتگوی دانش و حرفه در بستر شهر"، چهارشنبه، ۵ تیر ماه ۹۸، از ساعت ١٧ الی ٢۰:٣۰ در تبریز، خیابان امام، چهارراه شریعتی، پردیس فرهنگی سینمایی قدس برگزار می‌شود.