سرویس معماری هنرآنلاین: در ادامه سلسله برنامه‌های آموزش معماری سنتی ایران، ترم یک کارگاه شناخت مبانی، شناخت و ساز لعاب برگزار می‌شود.

در این کارگاه مسعود شیخی طی 5 جلسه به عنوان سخنران و مدرس حضور خواهد داشت.

در این کارگاه مباحثی چون: چیستی و ساختار لعاب و مواد رنگ دهنده، آشنایی با فریت، لعاب ترانسپارنت و اپک و ساخت آن‌ها، توضیح و کاربرد استین، دماهای لعاب و کاربردهای آن‌ها، بدنه‌های سفالین، سرامیک‌ها، پرسلان، مفهوم زینتر، کمک ذوب‌های لعاب و کاربرد فلاکس‌ها و مواد تعلیق کننده و نگهدارنده‌ لعاب، روش‌های اعمال لعاب، لعاب زنی با قلم مو، آبشاری، دیپ و پیسوله کردن و همچنین روش‌های پاک کردن لعاب و ساختار کوره‌ها و نحوه‌ کار با کوره‌های سرامیکی و نحوه‌ی پخت بدنه‌ها و لعاب مطرح و آموزش داده می‌شود.

علاقه‌مندان به ثبت نام در این رویداد می‌توانند فرم ثبت‌نام را از طریق تماس با ادمین کانال  مرکز معماری اسلامی t.me/irac_ir، دریافت و تکمیل کنند. پس از این مرحله ارائه‌ تصویر فیش واریزی به مبلغ ۴۵۰.۰۰۰ تومان  به شماره کارت 1424-0168-8370-5859 به نام‌های مجدالدین و هما معلمی-کفایتی ضروری است.

بر اساس این گزارش، ترم یک کارگاه آموزش مبانی، شناخت و ساخت لعاب 26 اردیبهشت ماه طی 5 جلسه (پنج‌شنبه‌ها) از ساعت 10 الی 13 در مرکز معماری اسلامی واقع در خیابان ولیعصر، پایین‌تر از تقاطع جمهوری و ولیعصر، کوچه لقمان الدوله ادهم، پلاک 7 مراجعه کنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66487866 تماس داشته و یا به نشانی کانال @IRAC_IR و سایت مرکز به نشانی WWW.IRAC.IR مراجعه کنند.