سرویس معماری هنرآنلاین: با حضور چهره‌های برجسته معماری ایرانی و پژوهش، نشست "بررسی مبانی هندسی و روش‌های الگوریتم نویسی در طراحی مقرنس" برگزار می‌شود.

در این نشست، علیرضا سرودلیر،معمار و پژوهشگر حوزه‌های گره چینی و مقرنس در کنار مهدیار اسماعیل بیگی، معمار، پژوهشگر، مدرس کد نویسی و طراحی پارامتریک به سخنرانی خواهند پرداخت.

بخش ابتدایی این نشست به شناخت مبانی هندسی و اجزای مختلف الگوهای مقرنس اختصاص خواهد یافت. قابلیت‌های نهفته در بهره‌گیری از تهیه الگوریتم‌ها در طراحی پارامتریک الگوی مقرنس موضوع بخش دوم این نشست خواهد بود. در بخش سوم، متغیرهای موثر در یک نمونه الگوی مقرنس مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند سه شنبه 24 مهرماه از ساعت 14 الی 17 به مرکز معماری اسلامی واقع در انتهای خیابان فلسطین جنوبی، کوچه لقمان الدوله ادهم، پلاک 7 مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شمار تماس 6648866 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است حضور برای عموم علاقه‌مندان در این رویداد آزاد است اما به دلیل ظرفیت محدود، هماهنگی جهت حضور و رزرو لازم است.شرکت کنندگان این نشست، از ده درصد تخفیف در کارگاه "شناخت و طراحی مقرنس در معماری ایرانی؛ هندسه تا ساخت" بهره‌مند خواهند شد.