سرویس معماری هنرآنلاین، دوره آموزشی "طراحی با آجر"، در زیر شاخه‌های، شناخت، انتخاب موضوع طراحی، روش طراحی، طراحی و مدلینگ و ماکت توسط علیرضا مشهدی میرزا برگزار می‌شود.

علیرضا مشهدی میرزا، معمار برجسته ایرانی است که موفق به جوایز داخلی و بین‌المللی معماری را نظیر: منتخب جایزه آقاخان سال 2016؛ فینالیست فستیوال معماری جهان ۲۰۱۲،بخش مجتمع‌های مسکونی؛ جایزه جهانی معماری شیکاگو در سال ۲۰۱۴؛ منتخب جایزه جهانی ۲۰۱۴ موسسه جهانی آجر کشور انگلستان؛ جایزه معمار سال ۹۰ و ۹۳بخش مسکونی را در کارنامه کاری خود دارد. خانه آجر بافت،بانک ملت شعبه نجات اللهی و خانه چهل گره از شاخص‌ترین پروژه‌های این معمار به شمار می‌رود. از دیگر پروژه‌های برجسته مشهدی میرزا می‌توان به طراحی پروژه‌ مجتمع تجاری، اداری Millennium center آلماتی قزاقستان (۲۰۱۰)؛ طراحی و بازسازی مدرسه ایتالیایی‌ها در ایران (سفارت ایتالیا ۲۰۱۲) و  همکاری با شرکت اینترتکنو ایتالیا درپروژه سفارت نروژ در ایران (سفارت نروژ۲۰۱۴) اشاره کرد.

این کارگاه آموزشی به مدت 30 ساعت برگزار خواهد شد و پس از آن شرکت‌کنندگان مدرک معتبر پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی را دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی از دریافت تخفیف 10 درصدی این کارگاه بهره‌مند شوند.

دوره طراحی با آجر از جمعه 2 شهریورماه آغاز می‌شود و زمان برگزاری آن هر شنبه از ساعت 15 الی 20 خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند به پژوهشکده هنر، فرهنگ و معماری واقع در خیابان انقلاب،بین چهارراه ولیعصر(عج) و خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر جنوبی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 669070917 الی 18 تماس حاصل نمایند.