به گزارش هنرآنلاین به نقل از دیزاین وند، اولین همایش "دیزاین و توسعه" با هدف پرداختن به اهمیت دیزاین در صنعت و تجارت و تاکید بر اینکه برندهای ایرانی در مقایسه با برندهای موفق بین‌المللی عمدتا به دیزاین توجه نکرده‌اند، برپا می‌شود.

بررسی امکان‌های توسعه از طریق دیزاین، تاثیر اقتصادی دیزاین در برندهای کشورهای دیگر، بررسی سطوح مختلف Design Ladder و مرور چند پروژه دیزاین در کسب و کارهای ایرانی از محورهای این همایش هستند.

همچنین علی جوادی پویا اقتصاددان و فعال بین‌الملل توسعه متوازن، امین شیرکانی مدیرعامل بیمه سینا و تورج صابری‌وند دیزاین استراتژیست از جمله سخنران‌های این برنامه خواهند بود.

همایش "دیزاین و توسعه" به صورت رایگان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در آن باید فرم درخواست حضور را در وب‌سایت designvand.com تکمیل کنند. از بین درخواست‌ها ۹۰ نفر انتخاب و به همایش دعوت خواهند شد.

اولین همایش دیزاین و توسعه (Design & Development) روز 31 تیر ماه 97 با همکاری  وزرات "صنعت معدن و تجارت"، آکادمی "دیزاین‌وند" و موسسه "مطالعات خلیج فارس" در سالن شهید همت وزارت "صنعت معدن و تجارت" به نشانی بلوار کشاورز، خیابان نادری، جنب خیابان حجت ‌دوست برگزار می‌شود.