سرویس معماری هنرآنلاین، رشد فارغ التحصیلان معماری از جمله عواملی است که در سال‌های اخیر، مسابقات معماری و رقابت در این عرصه را حائز اهمیت کرده است.

در این میان قطعاً حضور معماران جوان در چنین مسابقاتی نیازمند شناخت کافی از این عرصه است. بر همین اساس و در راستای حمایت از معماران جوان مرکز معماری ایران سمیناری را با عنوان چگونه در یک مسابقه معماری شرکت کنیم، برگزار می‌کند.

در این سمینار مباحث مختلفی درباره، نحوه شرکت در مسابقات داخلی و بین‌المللی، ارائه آثار، بروز خلاقیت‌ها و مواردی از این دست ارائه می‌شود که قطعاً برای معماران جوان مورد نیاز است.

در این سمینار مهندس احسان طالبیان به سخنرانی می‌پردازند.

مدرس مهندس احسان طالبیان، معمار و طراح معتبری است که در کارنامه کاری او جوایز مسابقات معتبری چون میرمیران، سمینار بین‌المللی شارستان و ... دیده می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این سمینار می‌توانند یکشنبه 24 تیرماه از ساعت 17 الی 19 به مرکز معماری ایران واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه دهم، پلاک هجده مراجعه کنند.

همچنین ضروری است که معماران جهت هماهنگی و رزرو این سمینار به سایت http://www.iacenter.ir مراجعه کنند و یا با شماره 43912000 تماس حاصل نمایند.